افشای تصاویری جدید از آی‌فون Xs پلاس با نمایشگر ۶.۵ اینچی و ضخامت مشابه با آی‌فون X

iphone-x-plus افشای تصاویری جدید از آی‌فون Xs پلاس با نمایشگر 6.5 اینچی و ضخامت مشابه با آی‌فون X

پس از وقفه‌ای کوتاه دوباره شاهد طرح شایعاتی جدید هستیم. براساس گزارشات کنونی، اپل امسال ۳ مدل گوشی آی‌فون را عرضه خواهد کرد که ۲ نسخه از آن‌ها جانشین آی‌فون X فعلی می‌شوند و سومین مدل، یک آی‌فون ارزان‌قیمت با نمایشگر LCD و سیستم دوربین TrueDepth خواهد بود. به‌خاطر داشته باشید که در دنیای اپل واژه “ارزان‌قیمت” به معنای قیمت پایه ۷۵۰ دلاری است. طی چند ماه گذشته، آی‌فون ۹ (گوشی با نمایشگر LCD) در کانون توجهات اطلاعات فاش‌شده قرار داشته است. اما دیگر کافیست؛ چرا که امروز اطلاعات دقیقی پیرامون هندست بزرگ‌تر ۶.۵ اینچی اپل یعنی آی‌فون Xs پلاس منتشر شد. به منظور اطلاع از جزئیات بیش‌تر در ادامه با ما همراه باشید.

iPhone-XS-iPhone-X-Plus-renders-2-740x493 افشای تصاویری جدید از آی‌فون Xs پلاس با نمایشگر 6.5 اینچی و ضخامت مشابه با آی‌فون X

اکثر تصاویر منتشر شده از سوی منابع معتبر به وضوح کلیه مشخصات خارجی آی‌فون X پلاس را نمایش می‌دهند. این دستگاه ابعادی معادل ۱۵۷.۵ در ۷۷.۴ در ۷.۷ میلی‌متر خواهد داشت و مجهز به قاب پشتی شیشه‌ای و دوربین پشتی دوگانه است. مطمئنا افشای این اطلاعات واقعا اپل را خشمگین خواهد کرد. اکنون ۱۳ تصویر از آی‌فون X پلاس در اختیار است و به احتمال فراوان این تصاویر متعلق به یک آی‌فون Xs پلاس هستند.

Apple-iPhone-X-Plus-6.5-inch-10-740x419 افشای تصاویری جدید از آی‌فون Xs پلاس با نمایشگر 6.5 اینچی و ضخامت مشابه با آی‌فون X  Apple-iPhone-X-Plus-6.5-inch-06-740x419 افشای تصاویری جدید از آی‌فون Xs پلاس با نمایشگر 6.5 اینچی و ضخامت مشابه با آی‌فون X  Apple-iPhone-X-Plus-6.5-inch-08-740x419 افشای تصاویری جدید از آی‌فون Xs پلاس با نمایشگر 6.5 اینچی و ضخامت مشابه با آی‌فون X  Apple-iPhone-X-Plus-6.5-inch-02-740x419 افشای تصاویری جدید از آی‌فون Xs پلاس با نمایشگر 6.5 اینچی و ضخامت مشابه با آی‌فون X

این هندست به لحاظ زیبایی‌شناسی با اسمارت‌فون نسل قبلی خود تفاوت چندانی نخواهد داشت. با این‌حال انتظار می‌رود که آی‌فون Xs پلاس با ابعادی متفاوت به بازار عرضه شود. در صورت صحت اطلاعات امروز، ضخامت ۷.۷ میلی‌متری این دستگاه کاملا مشابه با آی‌فون X خواهد بود. اگرچه ارتفاع گوشی به اندازه ۶ میلی‌متر و پهنای آن حدودا ۶.۵ میلی‌متر افزایش یافته که این موضوع در مورد نسخه پلاس قابل انتظار است. به عنوان مقایسه، آی‌فون ۸ پلاس ۱۰.۸ میلی‌متر پهن‌تر و ۲۰ میلی‌متر کشیده‌تر از آی‌فون ۸ است.

Apple-iPhone-X-Plus-6.5-inch-13-740x416-150x150 افشای تصاویری جدید از آی‌فون Xs پلاس با نمایشگر 6.5 اینچی و ضخامت مشابه با آی‌فون X  Apple-iPhone-X-Plus-6.5-inch-08-740x419-450x255 افشای تصاویری جدید از آی‌فون Xs پلاس با نمایشگر 6.5 اینچی و ضخامت مشابه با آی‌فون X
طبیعتا وجود نمایشگر اولد لبه به لبه بر روی آی‌فون X پلاس به اپل اختیارات بیش‌تری از نظر مشخصه ابعاد خواهد داد. در حوزه نمایشگرها، افزایش جزئی اندازه صفحه‌نمایش به دستاوردهای عملی بزرگی منجر خواهد شد.

با توجه به این‌که امروز به مشخصات فنی گوشی هیچ‌گونه اشاره‌ای نشده است، ناچارا بایستی به جزئیات مربوط به طراحی و ابعاد دستگاه بسنده نماییم. واقعیت جالب‌توجه این است که تصاویر مذکور، آی‌فون X پلاس را به رنگ سفید نمایش می‌دهند. اگرچه در حال حاضر این موضوع غیرعمدی به نظر می‌رسد؛ اما شاید نهایتا امسال شاهد عرضه یک آی‌فون سفید رنگ باشیم. در سمت راست دستگاه (از نمای جلویی)، دکمه پاور قرار دارد. کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا و حالت Sleep نیز در سمت چپ بدنه اسمارت‌فون واقع شده‌اند. در قسمت تحتانی گوشی، شبکه اسپیکر و یک درگاه لایتنینگ مشاهده می‌شود. براساس گزارشات، مواداولیه مورد استفاده جهت ساخت دستگاه مشابه با آی‌فون X خواهد بود؛ اگرچه اپل بایستی دوام پرچم‌دار جدید خود را با بهره‌گیری از شیشه پیشرفته‌تر ارتقا ببخشد. با این‌که تصاویر لو رفته وجود یک آی‌فون بزرگ‌تر را تایید می‌کنند؛ اما مشاهده آن‌ها چندان تعجب‌آور نخواهد بود.

Apple-iPhone-X-Plus-6.5-inch-09-740x419-450x255 افشای تصاویری جدید از آی‌فون Xs پلاس با نمایشگر 6.5 اینچی و ضخامت مشابه با آی‌فون X  Apple-iPhone-X-Plus-6.5-inch-08-740x419-450x255 افشای تصاویری جدید از آی‌فون Xs پلاس با نمایشگر 6.5 اینچی و ضخامت مشابه با آی‌فون X

با این‌همه، آی‌فون X پلاس یک ارتقا تکراری به شمار می‌آید و از این‌رو اپل بر کارایی دستگاه خود تمرکز بیش‌تری خواهد داشت. اخبار واصله از زنجیره تامین نشان می‌دهند که کمپانی کوپرتینویی سرعت تولید پنل‌های اولد برای گجت‌های خود را افزایش داده است تا از نوسانات تولید در سال گذشته جلوگیری نماید. به عقیده برخی منابع، خرده‌فروشی آی‌فون X پلاس با مبلغ ۹۹۹ دلار انجام خواهد شد. شما درباره این هندست چه‌طور فکر می‌کنید؟

نوشته افشای تصاویری جدید از آی‌فون Xs پلاس با نمایشگر ۶.۵ اینچی و ضخامت مشابه با آی‌فون X اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.