افشای رندرهایی تازه از اسمارت‌فون‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس

به لطف اطلاعات فاش شده مختلف اکنون از چشم‌انداز مناسبی برای هندست‌های آینده گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس بهره‌مند هستیم. با این‌حال در یک توئیت از افشاگر معروف ایوان بلاس ظاهرا رندرهایی واضح از این ۲ اسمارت‌فون همراه با ویژگی‌هایی قابل تحسین به نمایش درآمده است. مشاهده تصویر فوق تا حدودی می‌تواند شما را از فضای تخیل خارج نماید.

با این‌حال اگر شما هم با مشاهده رندرها کمی سردرگم شده‌اید؛ در این زمینه تنها نخواهید بود. واقعا به نظر می‌رسد رندرهایی که از عدم تغییر در سبک طراحی سامسونگ حکایت دارند، درست هستند؛ زیرا با یک نگاه می‌توان متوجه شد گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس تفاوت فاحشی با هندست‌های نسل قبلی خود ندارند. این بدان معناست که رندرهای فوق به سادگی می‌توانند مربوط به گوشی گلکسی S8 باشند و هیچ یک از ما نیز نگرشی عاقلانه‌تر در این خصوص نداریم. برخی رندرها مدعی کاهش اندازه حواشی اطراف قاب گوشی هستند؛ اما این مسئله حتی در صورت وجود چندان قابل توجه نیست. با این‌حال معتقدیم که تغییرات اصلی در بخش داخلی قاب دستگاه اعمال خواهند شد؛ جایی که اسمارت‌فون‌های مذکور بسته به بازاری که گوشی خود را از آن خریداری می‌کنید از تراشه اگزینوس ۹۸۱۰ یا اسنپ‌دراگون ۸۴۵ استفاده خواهد کرد.

همچنین گفته می‌شود که ویژگی دوربین دوگانه در بخش پشتی دستگاه از ضبط ویدیویی فوق‌العاده آهسته (سوپر اسلوموشن) پشتیبانی می‌کند و با احتمال زیاد به نظر می‌رسد که حسگر اثرانگشت به همراه اسکنر عنبیه چشم برای بازگشایی قفل دستگاه حفظ خواهد شد. به هرحال سامسونگ تایید کرده که این گوشی در روز ۲۵ فوریه رسما معرفی خواهد شد. به گفته ایوان بلاس با احتمال فراوان در روز ۱۶ مارس شاهد عرضه این پرچم‌داران خواهیم بود؛ همان‌طور که بر روی نمایشگر گوشی‌ها نیز نشان داده شده است.

نوشته افشای رندرهایی تازه از اسمارت‌فون‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس اولین بار در پدیدار شد.