ال‌جی از بزرگ‌ترین تلویزیون اولد جهان رونمایی می‌کند

ال‌جی الکترونیکس در روز دوشنبه اعلام کرد که ضمن برگزاری نمایشگاه الکترونیکی IFA 2022 در شهر برلین از بزرگ‌ترین تلویزیون اولد جهان رونمایی خواهد کرد؛ چرا که کمپانی کره‌ای به‌دنبال گسترش تنوع تلویزیون‌های اولد غول‌پیکر خود و تثبیت موقعیت برتر در بخش تلویزیون‌های ممتاز است.

غول فناوری کره‌ای اعلام کرده که این مدل در 3 ماهه چهارم سال 2022 به بازار عرضه خواهد شد. این تلویزیون از بزرگ‌ترین اندازه نمایشگر در میان مدل‌های اولد برخوردار بوده و با اندازه‌های مختلف 42، 48، 55، 65، 77، 83، 88 و 97 اینچی به بازار عرضه می‌شود. بر اساس اعلام موسسه تحقیقاتی Omdia در بخش تلویزیون‌های ممتاز که شامل مدل‌هایی با قیمت‌‌گذاری 2500 دلار به بالا است؛ سامسونگ الکترونیکس سهم 53.6 اینچی از بازار را در اختیار دارد. کمپانی‌های ال‌جی و سونی به کسب سهم 21.5 و 17.2 درصدی از بازار به‌ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

در بخش تلویزیون‌های اولد، ال‌جی موفق به حفظ جایگاه برتر خود شد. موسسه Omdia پیش‌بینی می‌کند که تلویزیون‌های اولد در سال 2022 سهمی 55 درصدی از بازار مدل‌های ممتاز در اروپا را به خود اختصاص دهند. انتظار می‌رود که سهم تلویزیون‌های اولد از این بازار تا سال آینده به 66 درصد افزایش پیدا کند. سهم تلویزیون‌های اولد از فروش کلی تلویزیون‌های شرکت ال‌جی در 6 ماهه نخست سال جاری میلادی برابر با 33.2 درصد بود.

نوشته ال‌جی از بزرگ‌ترین تلویزیون اولد جهان رونمایی می‌کند اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.