ال‌جی به ۵ کاربر اینستاگرامی خود در ایران نکسوس ۵X هدیه می‌دهد

 

LG-Nexus-5X-(2)

به طور حتم با گوشی‌های نکسوس جدید آشنا هستید، دو محصولی که یکی توسط ال‌جی و دیگر هواوی تولید شده و به زودی نیز وارد بازار کشورمان خواهند شد.

حال به این خاطر، ال‌جی موبایل در ایران اقدام به برگزاری یک کمپین ویژه برای این محصول جدید کرده و به ۵ کاربری که در آن شرکت می‌کنند، نکسوس ۵X هدیه می‌دهد.

اگر می‌خواهید از اولین کسانی باشید که در ایران Nexus 5X را با گارانتی رسمی دریافت می‌کنید، کافیست در کمپین اینستاگرام ال‌جی که از ۱۱ آبان ماه آغاز شده و تا ۲ آذر ادامه دارد، شرکت کنید و شانس خود را برای بردن این گوشی هوشمند و متفاوت، که محصول تلاش‎های مشترک ال‌جی و گوگل است، امتحان نمایید.

Nexus 5X عملکرد قدرتمند، قابلیت‌های چندرسانه‌ای حیرت‌انگیز و امنیت بیشتری را با پردازنده پرسرعت Snapdragon 808 کوالکام، امکانات پیشرفته دوربین و حسگر اثر انگشت میسر می‌کند. این محصول اولین تلفن هوشمند با سیستم‌عامل اندروید ۶ مارشملو و الگویی برای تمام گوشی‌های هوشمند دیگر است.

ال‌جی ۵ عدد گوشی هوشمند Nexus 5X را به عنوان جایزه در نظر گرفته است که به قید قرعه به ۵ نفر از کاربران خوش‌اقبال شرکت‌کننده اهدا خواهد کرد.

برای شرکت در این کمپین رعایت موارد زیر لازم است:

  • رنگ مورد علاقه خود (سفید، آبی و مشکی) برای Nexus 5X را عنوان کنید.
  • صفحه رسمی اینستاگرام ال‌جی ایران به آدرس www.instagram.com/iranlge  و www.instagram.com/lgmobile.ir را فالو یا دنبال کنید.
  • هشتگ irannexus5x# را در زیر پست‌های مربوط به مسابقه که از تاریخ۱۱ آبان تا ۲ آذر منتشر می‌شود، بگذارید و همچنین نام سه نفر از دوستان خود را ذکر (Mention) و صفحه رسمی ایران ال‌جی را به آن‌ها معرفی کنید.

نوشته ال‌جی به ۵ کاربر اینستاگرامی خود در ایران نکسوس ۵X هدیه می‌دهد اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.