ال‌جی در حال کار بر روی تولید V40 است

ال‌جی پیش از این گوشی جدیدی را از سری V تحت عنوان V30S ThinQ معرفی کرده است. پس شنیدن خبری مبنی بر این که این شرکت کره‌ای در سال جاری محصولی دیگر از این خانواده را معرفی خواهد کرد، موجب تعجب بسیاری از کاربران می‌شود. براساس ادعای ایوان بلس، توییتریست معروف، ظاهرا این موضوع حقیقت دارد و گوشی V40 با اسم رمز Storm در حال تولید است.

این هندست باید جانشین واقعی V30 باشد، چرا که مشخصات V30S ThinQ که بسیار مشابه پرچم‌دار سابق ال‌جی بود، نشان می‌دهد این هندست نمی‌تواند جانشین V30 باشد. البته در حال حاضر به‌جز نام V40 اطلاعات دیگری وجود ندارد. اما می‌توان گفت شرکت کره‌ای پیش از ارایه این گوشی، G7 ThinQ را در نوبت معرفی دارد. عضو جدید محصولات سری G در ماه مه معرفی می‌شود و احتمالا بلافاصله در بازار عرضه خواهد شد.

اخیرا تصاویر منتشر شده از این گوشی نشان داد که در طراحی آن از ناچ استفاده شده است؛ پس می‌توان شاهد به کارگیری این المان طراحی در V40 نیز باشیم. هر چند حتی برای آغاز گمانه‌زنی در خصوص این گوشی نیز باید کمی زمان بگذرد. نباید انتظار داشت ال‌جی از این گوشی در بازه زمانی زودتری از ماه اگوست یا سپتامبر رونمایی کند. در هر صورت باید دید V40 می‌تواند به مانند اسم رمز خود طوفانی در بازار گوشی‌های هوشمند به راه اندازد یا خیر!

نوشته ال‌جی در حال کار بر روی تولید V40 است اولین بار در پدیدار شد.