ال‌جی: ما برای رقابت با اپل و سامسونگ باید متفاوت باشیم!

تلاش‌های ال‌جی برای تبدیل شدن به یک سازنده مطرح اسمارت فون منجر به تولید ال‌جی G5 شده است. بدون هیچ شکی، ال‌جی G5 یکی از غیرمعمول‌ترین گوشی‌های هوشمند است. معاون بازاریابی ال‌جی در مصاحبه‌ای گفته است که ال‌جی نمی‌تواند دنباله رو سامسونگ و اپل باشد و باید متفاوت باشد.

کریس یی، معاون بازاریابی ال‌جی تاکید کرده است که ال‌جی راه خود را می‌رود و نمی‌خواهد که جای پای سامسونگ و اپل قدم بردارد. او می‌گوید:

ما باید در بازار بگوییم که ما متفاوت از اپل و سامسونگ هستیم. اگر چه در بین سه فروشنده اول اسمارت فون نیستیم، اما در بین سه سازنده با کیفیت هستیم.

آشکار است که ال‌جی G5، رقبای سرسختی دارد، اما به گفته کریس یی، واکنش‌ها به آن بسیار مثبت‌تر از آنی بوده که تصور می‌شده است. اما همیشه واکنش بازار به فروش و سود تبدیل نمی‌شود و هنوز اثر اکوسیستم Friends بر فروش این گوشی معلوم نیست. در هر صورت، امید زایدی به اکوسیستم Friends بسته است و هر چند برخی از محصولات آن ممکن است، موفق نباشند، اما برخی دیگر ممکن است به موفقیت برسند. حتی اگر برخی محصولات ناموفق باشند، باز هم ال‌جی آنها را در اکوسیستم خود نگه می‌دارد. یکی از این محصولات هدست واقعیت مجازی ال‌جی ۳۶۰ است. ال‌جی نمی‌تواند اجازه دهد که سامسونگ با هدست واقعیت مجازی خود بازار را قبضه کند.

نوشته ال‌جی: ما برای رقابت با اپل و سامسونگ باید متفاوت باشیم! اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.