ال‌جی G7 ThinQ در ۳ ماهه نخست سال ۲۰۱۹ به‌روزرسانی اندروید پای را دریافت خواهد کرد

gsmarena_001-18 ال‌جی G7 ThinQ در 3 ماهه نخست سال 2019 به‌روزرسانی اندروید پای را دریافت خواهد کرد

ماه گذشته کمپانی ال‌جی بسته بتای به‌روزرسانی اندروید پای برای اسمارت‌فون G7 ThinQ را در کره‌جنوبی منتشر کرد. چنان‌چه این اقدام در کنار احتمال عرضه نسخه جهانی به‌روزرسانی مذکور در آینده نزدیک شما را هیجان‌زده کرده است؛ اکنون می‌توانید نسبت به تحقق این امر امیدوار باشید.

gsmarena_001-18 ال‌جی G7 ThinQ در 3 ماهه نخست سال 2019 به‌روزرسانی اندروید پای را دریافت خواهد کرد

اکنون کمپانی رسما اعلام کرده که به‌روزرسانی پایدار اندروید پای برای اسمارت‌فون G7 طی 3 ماهه نخست سال 2019 و تنها در کشور کره منتشر خواهد شد. به‌خاطر داشته باشید که به‌روزرسانی‌های ال‌جی برای سیستم‌عامل گجت‌های این شرکت معمولا ابتدا در بازار خانگی و احتمالا پس از چندین ماه در سایر کشورها ارایه می‌شوند. چنان‌چه صاحب گوشی ال‌جی G7 هستید و هندست خود را از کشور کره خریداری نکرده‌اید؛ در این‌صورت برای بهره‌مندی از اندروید پای بر روی دستگاه خود احتمالا حداقل بایستی تا 3 ماهه دوم سال آینده منتظر بمانید.

عملکرد برخی رقبای ال‌جی در زمینه انتشار به‌روزرسانی‌های بزرگ اندروید اندکی سریع‌تر است؛ به همین دلیل کماکان در صورت خریداری یکی از گجت‌های ال‌جی هیچ تضمینی وجود ندارد که هندست شما در میان نخستین دریافت‌کنندگان نسخه‌های جدید سیستم‌عامل قرار گیرد (دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید وان را مدنظر قرار ندهید).

نوشته ال‌جی G7 ThinQ در 3 ماهه نخست سال 2019 به‌روزرسانی اندروید پای را دریافت خواهد کرد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.