ال‌جی K5 رسما معرفی شد

 

lg_k5-640x401

ال‌جی در اوایل سال 2016 در نمایشگاه CES از دو اسمارت‌فون میان‌رده به نام‌های ال‌جی K7 و K10 رونمایی کرد، به‌ نظر می‌رسد خانواده تازه‌ وارد K ال‌جی قرار است اعضا بیشتری داشته باشد؛ ال‌جی به تازگی از دو مدل K8 و K5 رونمایی کرده است، این دو مدل از هفته آینده به بازار عرضه خواهند شد. جونو چو مدیرعامل بخش موبایل ال‌جی در مراسم معرفی ال‌جی K5 عنوان کرد:

 ما نیاز کاربران را می‌دانیم و هدفمان این است که محصولی را ارایه دهیم که پاسخگوی نیاز کاربران باشد؛ ال‌جی K8 و K5 انتخاب فوق‌العاده‌ای برای هرکس که می‌خواهد یک اسمارت‌فون عالی داشته باشد، یک اسمارت‌فون عالی با قیمت عالی

ال‌جی K5 از نظر مشخصات چندان فوق‌العاده نیست اما برای کسانی که بودجه خرید پایینی دارند یک انتخاب مناسب است. از جمله مشخصات K5 می‌توان به نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 480 × 854، پردازنده مدیاتک 6735، یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه‌داخلی قابل ارتقا اشاره کرد. ال‌جی K5 مجهز به دوربین 5 مگاپیکسلی اصلی و دوربین 2 مگاپیکسلی سلفی است، هم‌چنین این اسمارت‌فون مجهز به یک باتری 1900 میلی‌آمپری خواهد بود و از LTE نیز پشتیبانی می‌کند؛ K5 با اندروید 5.1 عرضه می‌شود اما به احتمال زیاد به‌روزرسانی مارشمالو را دریافت خواهد کرد.

ال‌جی هنوز قیمت K5 را مشخص نکرده و زمان دقیقی برای عرضه آن مشخص نشده است؛ این اسمارت‌فون در کشورهای اروپایی، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آسیا عرضه خواهد شد.

نوشته ال‌جی K5 رسما معرفی شد اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.