ال‌جی V20 در شهریور و با اندروید نوقا عرضه می‌شود

ال‌جی V20 در شهریور و با اندروید نوقا عرضه می‌شود

ال‌جی V10 یکی از جالبترین اسمارت‌فون‌هایی بود که در سال گذشته رونمایی شد. این اسمارت‌فون در اکتبر سال گذشته معرفی شد و به نحوی پرچمدار ال‌جی در سال ۲۰۱۵ بود. ال‌جی V10 دارای دو نمایشگر بود: اصلی و ticker. نمایشگر ticker درایورهای مخصوص خود را داشت و همیشه روشن می‌ماند. شما می‌توانید با استفاده از آن، میانبر اپلیکیشن‌ها را داشته باشید و نوتیفیکیشن دریافت کنید. این گوشی بدنه فلزی و ساخت محکمی دارد.

اما ظاهرا ال‌جی قصد دارد نسخه بعدی این اسمارت‌فون را با نام ال‌جی V20 عرضه کند. ال‌جی رسما اعلام کرده که ال‌جی V20 در شهریور عرضه شده و در بدو عرضه به اندروید نوقا مجهز است. این خبر در وبسایت کره‌ای ال‌جی منتشر گردیده است. جوجینهو، مدیر بخش تجاری ال‌جی می‌گوید:

V20 آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید را خواهد داشت و اولین گوشی خواهد بود که به این سیستم عامل در بدو ورود مجهز است. V20 با قابلیت‌های افزوده‌شده چندرسانه‌ای استانداردهای جدیدی را در گوشی‌های پریمیوم تعیین می‌کند.

V10 به یک نمایشگر ۵.۷ اینچی مجهز بود و احتمالا V20 نیز از همین نمایشگر بهره می‌برد. این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ و رم ۴ یا ۶ گیگابایتی استفاده خواهد کرد.

بر خلاف عملکرد سودده ال‌جی در بخش‌های دیگر، بخش موبایل این شرکت چندان عملکرد خوبی نداشته است. ال‌جی G5 هم که برخلاف سر و صدای زیاد، نتوانست فروش چندانی داشته باشد. گزارش مالی ال‌جی برای سه‌ماهه دوم نشان می‌داد که ال‌جی برای احیای خود، امید زیادی به V20 دارد.

نوشته ال‌جی V20 در شهریور و با اندروید نوقا عرضه می‌شود اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.