امتیازات بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection منتشر شد

بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection در تاریخ 15 مهر برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود و توانسته امتیازات بسیار خوبی را به‌دست بیاورد.
 
بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection تا مدتی دیگر راهی بازار می‌شود و سایت‌ها و رسانه‌های مختلف آن‌را مورد نقد و بررسی قرار داده‌اند. امتیازاتی که این بازی به‌دست آورده، بیانگر این موضوع است که با عنوانی با کیفیت سرو کار داریم. بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection که شامل سه نسخه اول مجموعه بازی‌های Uncharted برای کنسول پلی‌استیشن 3 می‌شود، تامدتی دیگر برای کنسول پلی‌استیشن 4 راهی بازار می‌شود.
 
این سه بازی با بهبودهای گرافیکی همراه بودند تا افرادی که می‌خواهند آن‌ها را روی کنسول پلی‌استیشن 4 بازی کنند، تجربه خوبی به‌دست بیاورند. سه نسخه مجموعه بازی‌های Uncharted با کیفیت 1080p و 60 فریم برثانیه روی PS4 اجرا می‌شوند. البته در این مجموعه سناریوی چندنفره این عنوان‌ها قرار نگرفته است، اما با تجربه آن می‌توانید به نسخه آزمایشی سناریوی آنلاین بازی Uncharted 4: A Thief’s End که در آذر ماه عرضه می‌شود، دسترسی پیدا کنید.
 
در ادامه می‌توانید امتیازاتی که این بازی به‌دست آورده را مشاهده کنید:
 
IGN – 9
God is a Geek – 10
USgamer – 4.5/5
IGN Spain [Spanish] – 8.5
EGM – 8.5
Digital Spy – 4/5
GameSpot – 8
Videogamer – 7
The Jimquisition – 8
Metro – 8
GamesVillage [Italian] – 9.4
GamesRadar+ – 4/5
این بازی در تاریخ 15 مهر ماه راهی بازار خواهد شد. شرکت سونی باندل مخصوصی از کنسول پلی‌اسیشن 4 را به همراه این بازی راهی بازار خواهد کرد.