امکانات دوربین سری گلکسی S22 سامسونگ در رسانه‌های اجتماعی قابل استفاده هستند

گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ با دوربین‌های پیشرفته‌تری نسبت به مدل‌های نسل قبلی خود روانه بازار می‌شوند؛ اما تغییرات صرفا در بخش دوربین اعمال نشده است. در واقع سامسونگ با استفاده از پردازنده‌های جدید و سریع‌تر موفق به ارتقاء عملکرد کلی دوربین در هندست‌های خود شده است. بعلاوه اکنون قابلیت عکاسی محاسباتی نیز در برنامه‌های رسانه اجتماعی نظیر اینستاگرام، تیک‌تاک و اسنپ‌چت قابل استفاده هستند. این موضوع بدان معناست که از این پس کاربران از میان 2 گزینه سهولت به‌کارگیری عملکرد ضبط داخلی و کیفیت تصویر برنامه اصلی دوربین ناچار به انتخاب یکی از آنها نخواهند بود. سامسونگ در محتوای ویدیویی معرفی هندست‌های جدید خود نیز به این موضوع اشاره کرد.

گوشی‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با اندازه 1/1.57 اینچی و دوربین جدید 70 میلی‌متری با رزولوشن 10 مگاپیکسل و قابلیت بزرگنمایی 3 برابری بهره می‌گیرند. این دوربین به‌عنوان جانشین سنسور 64 مگاپیکسلی با زوم هیبریدی در اسمارت‌فون‌های گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس نقش‌آفرینی می‌کند. دوربین سوم نیز یک ماژول فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس ثابت است.

گلکسی S22 اولترا اساسا از سنسورهای دوربین مشابه با مدل نسل قبلی خود استفاده می‌کند. بدین‌ترتیب کماکان شاهد به‌کارگیری سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، یک جفت دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی 3 و 10 برابری و یک ماژول فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی هستیم. با این‌حال دوربین اصلی هندست از ترفندهای پردازشی جدیدی بهره گرفته و قادر به ادغام تصاویر 12 مگاپیکسلی و فول رزولوشن با یکدیگر جهت بهبود سطح روشنایی و جزئیات در عکس‌ها است.

نوشته امکانات دوربین سری گلکسی S22 سامسونگ در رسانه‌های اجتماعی قابل استفاده هستند اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.