امکانات منحصر به فرد پرفکت مانی: وام دادن، تبدیل دلار به یورو

آیا تا به حال به کسب درآمد جهانی فکر کرده اید؟ اینکه چگونه محیط کار خود را جهانی کنید، از مزایای کار با شرکت های بین المللی بهره مند شوید، حقوق خود را به دلار دریافت کنید و مقدمات گسترش مهارت های شغلی خود را فراهم کنید.

لازمه ی انجام کار بین المللی، دسترسی به یک سیستم پرداخت بین المللی است، یک سیستم پرداخت بین المللی امکان دریافت به دلار را برای ایرانیان فراهم می‌کند. بدون وجود سیستم های پرداخت بین المللی امکان دریافت دلار و یورو برای ایرانیان به دلیل تحریم های اقتصادی وجود ندارد. شما با استفاده از سیستم پرداخت بین المللی دلار یا یورو در حساب خود دریافت می‌کنید و سپس با استفاده از صرافی آنلاین ارز دیجیتال دلار دریافتی را به ریال تبدیل می‌کنید.

یکی از شرکت هایی که امکان پرداخت بین المللی را فراهم می‌کند پرفکت مانی نام دارد. دفتر اصلی شرکت پرفکت مانی در کشور پاناما تاسیس شده است. پرفکت مانی با قدمت 14 ساله توانسته است مشتریان زیادی را از سراسر دنیا جذب کند.

پرفکت مانی می‌تواند خدماتی را فراهم کند تا بتوانید در کوتاهترین زمان دریافت های دلاری یا یورویی داشته باشید یا هزینه ی کالا و خدمات را به صورت تماما آنلاین به دلار بپردازید. امکان دریافت طلا ،یورو ،دلار و بیت کوین با استفاده از خدمات پرفکت مانی فراهم شده است.

برای دریافت به هر یک از شیوه های گفته شده، یک شماره حساب برای شما تعریف شده است که با دادن این شماره می‌توانید دلار، طلا ، بیت کوین و یا یورو دریافت کنید.علاوه بر استفاده از حساب پرفکت مانی برای دریافت و واریز دلار امکان استفاده از ووچر نیز در وبسایت پرفکت مانی فراهم شده است. ووچر شبیه یک کارت هدیه است که به میزان مشخص شارژ شده است و می‌توان آن را برای استفاده گوناگون به سایر افراد داد.

ووچر چه امکاناتی را فراهم می‌کند؟

  • ارسل پول به سراسر جهان
  • پرداخت هزینه ی کالا و خدمات به صورت ایمن، محرمانه و آنلاین
  • تبدیل ووچر به پول نقد یا ارز دیجیتال
  • پرداخت هرینه سرویس در جایی که مایل به افشای اطلاعات حسابتان نیستید.

برای ایجاد ووچر چه مراحلی را باید طی کنیم؟

برای ایجاد ووچر باید یک حساب پرفکت مانی داشته باشیم و آن را به میزان مطلوب شارژ کنیم، سپس در وبسایت پرفکت مانی برای ایجاد ووچر درخواست خود را ثبت کنیم. ووچر مورد نظر شما دارای یک شماره، کد فعالسازی میزان شارژ ووچر و نیز تاریخ ایجاد است و یا از خدمات خرید ووچر صرافی های آنلاین استفاده کنید.

از ووچر پرفکت مانی چگونه استفاده کنیم؟

با داشتن شماره و کد فعالسازی ووچر در محل های طرف قرارداد پرفکت مانی می‌توانید خرید کنید. این مراکز می‌توانند شامل هتل ها، وبسایت های بازی های کامپیوتری و مانند آن باشند.

یکی دیگر از ویژگی های پرفکت مانی ایجاد امکان تبدیل ارز ها به یکدیگر است .

تبدیل ارز ها به یکدیگر در وبسایت پرفکت مانی

پرفکت مانی این امکان را برای کاربران خود ایجاد کرده است تا دلار یورو و یا طلای موجود در حسابشان را در مدت زمان کوتاهی به یکدیگر تبدیل کنند.برای این کار باید به بخش تبدیل ارز در پروفایل کاربری خودتان مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

هم اکنون تبدیل بیت کوین به سایر ارز های موجود از طریق پرفکت مانی ممکن نیست.

حداقل مبلغ قابل تبدیل 1 دلار/ یورو برای ارز های فیات و 10 دلار برای طلا است.

وام دادن و وام گرفتن در سیستم پرفکت مانی

یکی از ویژگی های پرفکت مانی داشتن سامانه ی برای دریافت یا دادن وام به سایرین است.

امکان گرفتن وام بدون مراجعه به بانک یک ویژگی خاص است که در مواقع اضطراری بسیار کمک کننده است.

وام گرفتن در سیستم پرفکت مانی با دو ارز دلار امریکا و یورو امکان پذیر است. حداقل مدت بازپرداخت در سیستم پرفکت مانی 1 روز و حداکثر مدت بازپرداخت 365 روز است. همچنین نرخ سود حداقل 0.5 درصد و حداکثر 200% تعیین شده است.

در صورتی که بخواهید به سایر افراد وام دهید می‌توانید پیشنهاد وام خود را در قسمت تبادل اعتبار و قسمت اعطای وام وارد کنید. بدیهی است هر چه قدر میزان سود پیشنهادی شما بیشتر باشد افراد بیشتری مایل خواهند بود از شما وام بگیرند.

برای دریافت وام می‌توانید در بخش تبادل اعتبار در وبسایت روی گزینه ی اخذ وام کلیک کنید.

در صفحه ی گرفتن وام می‌توانید درخواست های وام دهندگان را مشاهده کنید همچنین امکان نمره دادن به دیگران هم از منظر وام گیرنده و هم وام دهنده در وبسایت فراهم شده است.

همچنین می‌توانید عده از حساب های کاربری  مورد اطمینانتان را مشخص کنید و با استفاده از این فهرست در آینده مشخص کنید تا درخواست وام شما تنها به این عده خاص نمایش داده شود. امکان دادن وام تنها به همین عده نیز وجود دارد.

 

برای سهولت استفاده از خدمات پرفکت مانی می‌توانید نسخه ی تلفن همراه پرفکت مانی را نیز نصب کنید. اپلیکیشن پرفکت مانی هم برای سیستم عامل اندروید و هم سیستم عامل  ios موجود است، رابط کاربری مناسب اپلیکیشن پرفکت مانی امکان انجام تراکنش ها را در کمترین زمان فراهم می‌کند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته امکانات منحصر به فرد پرفکت مانی: وام دادن، تبدیل دلار به یورو اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.