امکان استفاده از یک حساب واتساپ در چند دستگاه اندرویدی محقق شد؟

قابلیت جدید واتس‌اپ

واتس‌اپ در نسخه جدید بتای خود با شماره 2.22.24.18 حالتی جدید را ارائه کرده است که به کاربر اجازه می‌دهد تا از یک حساب کاربری بر روی چند دستگاه اندرویدی استفاده کند.

به این قابلیت جدید Link device می‌گویند. کاربر برای دسترسی به آن باید به قسمت تنظیمات پیام‌رسان برود. پس از فعال کردن این قابلیت، یک QR کد بر روی گجت مورد نظر به نمایش درمی‌آید که می‌توان آن را با اسمارت‌فون یا تبلت دیگری اسکن کرد. با این کار فرد به صورت خودکار به حساب کاربری‌اش وارد می‌شود.

آن طور که در گزارش‌ها آمده است یک حساب کاربری می‌تواند به صورت همزمان در چهار دستگاه اندرویدی مورد استفاده قرار بگیرد. در این حالت پیام‌های جدید بر روی هر چهار دستگاه نمایش داده می‌شوند و چت‌های حال حاضر هم به صورت کامل در هر چهار دستگاه وجود دارند.

در عین حال پیام‌ها و تماس‌های خصوصی کاربر به صورت تمام و کمال رمزگذاری شده باقی می‌ماند. به عبارت دیگر، هنگامی که کسی برای شما پیامی ارسال می‌کند، در هر چهار دستگاه متصل به حساب کاربری هم به نمایش درمی‌آید و در عین حال در هر چهار دستگاه هم رمزگذاری شده است.

آپدیت امنیتی جدید واتساپ

این حالت در حال حاضر برای برخی از کاربرانی که آخرین نسخه بتا از واتس‌اپ را از گوگل پلی دانلود کرده‌اند، در دسترس قرار دارد. با توجه به استقبال مخاطبان این پیام‌رسان، در روزها و هفته‌های پیش رو این حالت برای کاربران بیشتری فعال خواهد شد. واتس‌اپ با انتشار این به‌روزرسانی یک بار دیگر ثابت می‌کند که همچنان به بهبود پیام‌رسان ادامه می‌دهد و آن را به قابلیت‌های ویژه و جذابی مجهز می‌کند.

نوشته امکان استفاده از یک حساب واتساپ در چند دستگاه اندرویدی محقق شد؟ اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.