انتشار اطلاعاتی جدید در رابطه با ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲

گلکسی واچ اکتیو 2

سامسونگ در حال حاضر برروی گلکسی واچ اکتیو 2 کار می‌کند. این ساعت در اسناد FCC مشاهده شده و چند تصویر نیز از ساعت و کد FCC در تنظیمات آن رویت شده است. ساعت هوشمند سامسونگ با شماره مدل SM-R830 و بدنه 40 میلی‌متری در FCC قرار داده شده است. براساس طرح منتشر‌ شده، جنس بدنه ساعت از نوع استیل ضد‌زنگ بوده و احتمال می‌رود که نسخه 44 میلی‌متری واچ اکتیو 2 نیز با پشتیبانی از اینترنت LTE معرفی شود.

نسخه دوم واچ اکتیو شباهت بسیار زیادی به نسل پیشین خود دارد. رابط کاربری One UI نیز در پوسته سیستم‌عامل تایزن سامسونگ قرار گرفته است. از این تصاویر می‌توان متوجه شد که ساعت، دارای حافظه داخلی با ظرفیت 4 گیگابایت است. البته نمی‌توان به این تصاویر اعتماد داشت، چرا که ممکن است تمامی مشخصات دستخوش تغییراتی شوند.

اعتقاد بر این است که گلکسی واچ اکتیو 2 در حاشیه‌های نمایشگر دارای حسگر حساس به لمس است که می‌تواند جایگزین خوبی برای حاشیه‌های چرخان نسل اول واچ اکتیو باشد. در اوایل هفته جاری نیز مشخصات فنی این ساعت در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت.

صفحه‌نمایش 1.2 اینچی سوپرآمولد برای نسخه 40 میلی‌متری و نمایشگر 1.4 اینچی سوپرآمولد برای نسخه 44 میلی‌متری مورد استفاده قرار گرفته است. نمایشگر‌های هردو نسخه توسط شیشه گوریلا گلس +DX محافظت می‌شوند و رزولوشن آن‌ها نیز 360 در 360 پیکسل است.

رندر منتشر‌شده از گلکسی واچ اکتیو 2

هر دو ساعت از پردازنده اگزینوس 9110 سامسونگ بهره می‌برند، اما نسخه بلوتوث ساعت دارای رم 768 مگابایتی و نسخه LTE مجهز به رم 1.5 گیگابایتی است. ظرفیت باتری هم در نسخه‌های مختلف تغییر می‌کند. نسخه 40 میلی‌متری از یک باتری 247 میلی‌آمپر و نسخه 44 میلی‌متری از باتری 340 میلی‌آمپری برای تامین انرژی استفاده می‌کند. هم‌چنین، طبق شایعات منتشر‌شده انتظار می‌رود که نسخه دوم واچ اکتیو مجهز به بلوتوث 5 باشد.

شرکت سامسونگ در روز هفتم اوت از پرچمدار جدید خود با نام نوت 10 در شهر نیویورک رونمایی خواهد کرد و احتمال می‌رود که جدیدترین نسخه واچ اکتیو را نیز در این رویداد معرفی کند.

نوشته انتشار اطلاعاتی جدید در رابطه با ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.