انتشار تصاویری از قاب‌های رسمی آی‌فون ۸

اخیرا تصاویر بسیار زیادی از قاب‌های غیر رسمی برای گوشی آی‌فون 8 دیده می‌شود. از میان همه آن‌ها اخیرا در Weibo عکس‌هایی از قاب‌های آی‌فون 8 منتشر شده که با بقیه تفاوت داشته و ادعا می‌شود که قاب رسمی کمپانی اپل برای این گوشی است.

اگرچه هنوز به‌طور کامل نمی‌توانیم این ادعا را تایید کنیم ولی این قاب‌ها در واقع همانند نمونه‌های معمول کمپانی اپل هستند که از میکرو فیبر ساخته‌ شده و نوشته معروف “Designed by Apple in California, assembled in China” در داخل آن حک‌ شده است. همچنین لوگوی کمپانی اپل بر پشت این قاب وجود داشته و در رنگ‌های درخشانی همانند قاب‌های رسمی سیلیکونی که این شرکت برای آی‌فون 7 به بازار عرضه نموده بود، وجود دارد.

اگر تصور می‌کنید که تنوع رنگی اپل فراتر از رنگ‌های نشان داده‌ شده در اینجاست، سری به قاب‌های اپل موجود در بازار بزنید. اگرچه صنعت لوازم جانبی چینی ممکن است در تولید نمونه‌های تقلبی بسیار خوب باشد اما در طراحی قاب‌های این گوشی آن‌ها باید با اختلاف بسیار کمی شکل و ابعاد آی‌فون را تخمین بزنند. در ادامه به بررسی شکل این قاب می‌پردازیم.

در پشت این قاب یک تیکه بریده‌ شده بزرگ داریم که نشان‌دهنده شایعه دوربین‌های دوگانه عمودی بوده اما جایی برای اسکنر اثر انگشت وجود ندارد، بنابراین این موضوع منتفی بوده و سیستم اسکن اثرانگشت همانند نسخه‌های قبلی آی‌فون در پشت‌گوشی وجود ندارد.

طراحی این قاب به‌خوبی نشان می‌دهد که آی‌فون 8 همان‌طور که انتظار می‌رفت یک دکمه پاور بزرگ در سمت راست داشته و فضای سمت چپ نیز کلیدهایی برای افزایش و کاهش صدا و تغییر به حالت بی‌صدا قرار دارد.

قسمت بالایی این قاب یک تیکه بوده، یعنی همان‌طور که از قبل نیز مشخص بود جلوی گوشی تماما صفحه‌نمایش بوده و تنها یک قسمت کوچک برای سنسورهای Face ID وجود دارد. البته پست اصلی این خبر حذف‌ شده اما اکانت‌های بسیاری این پست و عکس‌های مخفی درون آن را در فضای مجازی منتشر نموده‌اند.

نوشته انتشار تصاویری از قاب‌های رسمی آی‌فون 8 اولین بار در پدیدار شد.