انتشار تصاویری واقعی از هواوی P9

 

روز گذشته تصویری در فضای مجازی منتشر شد که نشان دهنده بدنه فلزی هوآوی P9 بود؛ اما امروز تصاویر کامل و تمام شده پرچم‌دار جدید هوآوی را می‌توانیم به شما نشان دهیم.

این مدل که با نام موقت یا کد Eva شناسایی می‌شود، احتمالا در خط تولید خود مدل‌های چون P9، P9 Lite، P9 Max و یک نسخه ویژه همراه با امکانات و قابلیت‌های خاص دیگر را خواهد دید. در واقع نسخه ویژه P9 احتمالا از میزان رم بالاتر، حافظه داخلی بیشتر و نمایشگری بزرگ‌تر از P9 و P9 Max عرضه خواهد شد.

Front-of-Huawei-P9

اما تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که هوآوی از دو لنز بر روی قابل پشتی P9 بهره برده است. موضوعی که پیش از این و از ماه‌ها قبل در تصاویر منتشر شده و لو رفته از خط تولید این محصول دیده بودیم و به نظر می‌رسد که این رویداد قطعا اتفاق خواهد افتاد. هوآوی که از یک دوربین 12 مگاپیکسلی بر روی این پرچم‌دارش بهره خواهد برد، با کمک لنز اضافی به کاربر این امکان را می‌دهد که پس از ثبت عکس‌های مورد نظر، به صورت دلخواه نقطه فوکوس را تغییر داده و یا فوکوس بهتری را انتخاب نماید.

Back-of-Huawei-P9-confirms-dual-camera-system

در تصاویری که به تازگی منتشر شده است در زیر این لنزها، حسگر اثر انگشت نیز دیده می‌شود.

این اسمارت فون زیبا از پردازنده خاص هوآوی یعنی Kirin 950 SoC بهره برده است. چیپستی 8 هسته‌ای همراه با رابط گرافیکی قدرتمند Mali-T880 MP4.

باتری در نظر گرفته شده برای P9 یک نمونه 3900 میلی آمپری است که به احتمال قوی عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت. لازم به ذکر است که حافظه داخلی پیش‌فرض سری P9 احتمالا 32 گیگابایت خواهد بود. البته شایعات حاکی از آن است که نسخه‌های P9 Max یا P9 Plus از چیپست Kirin 955 و 4 گیگابایت رم بهره خواهند گرفت.

نکته دیگری که در این عکس خود نمایی می‌کند بهره‌گیری از پورت USB Type-C در این محصول است. انتخابی که می‌تواند در نوع خود جالب باشد. این محصول احتمالا در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی رسما معرفی خواهد شد.

USB-Type-C-port-appears-on-the-bottom

نوشته انتشار تصاویری واقعی از هواوی P9 اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.