انتشار تصویری که رنگ‌بندی سامسونگ گلکسی نوت ۸ را فاش می‌کند

به‌جرات می‌توان گفت که روزی نیست خبر و یا شایعه‌ای درخصوص پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8 در فضای وب منتشر نشود. در همین رابطه، امروز تصویری از دل رسانه‌های چینی به بیرون درز کرده که رنگ‌بندی این فبلت قدرتمند را قبل از رونمایی رسمی، برای علاقه‌مندان فاش می‌کند.

با استناد به تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، گلکسی نوت 8 در هشت رنگ مختلف عرضه خواهد شد. اگرچه نمای جلویی این گوشی در این تصویر مشخص نیست، اما گفته می‌شود که این قسمت در تمامی‌مدل‌ها، صرف‌نظر از رنگ بدنه پشتی، به رنگ مشکی خواهد بود. چیزی که پیش‌تر در گوشی‌های گلکسی S8 و S8 پلاس نیز دیده‌ایم.

براساس این تصویر، گلگسی نوت 8 در رنگ‌های مشکی نیمه‌شب، طلایی، نقره‌ای قطبی، خاکستری ارکیدی، آبی مرجانی، آبی تیره، صورتی و آبی دریایی عمیق عرضه خواهد شد. البته نباید انتظار داشت که تمامی ‌این مدل‌ها در آغازین روزهای عرضه قابل خرید و دسترسی باشد چراکه طبق عادتی که معمولا بین شرکت‌های تولیدکننده اسمارت‌فون مرسوم است، عرضه برخی از این مدل‌ها با چندهفته تاخیر عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود که رنگ‌بندی این گوشی نیز در هفته‌های پایانی کامل شود.

اگرچه برخی از این رنگ‌ها همانند مشکلی نیمه‌شب، نقره‌ای قطبی، خاکستری ارکیدی، آبی مرجانی و طلایی برای کاربران گلکسی S8 و S8 پلاس آشناست و شاهد عرضه این دو گوشی با این رنگ‌ها بوده‌ایم، اما هنوز این شرکت کره‌ای تصمیمی ‌برای عرضه این دو کهکشانی در رنگ‌های آبی تیره، صورتی و آبی دریایی عمیق نگرفته است.

گلکسی نوت 8

همانطور که می‌دانید گلکسی نوت 8 در 23 آگوست رونمایی خواهد شد و سامسونگ نیز به‌طور رسمی، این تاریخ را تایید کرده است. براساس آن‌چه‌ که تا به امروز فاش شده، این گوشی از شباهت زیادی با مدل‌های گلکسی S8 و S8 پلاس برخوردار خواهد بود و گفته می‌شود که از سیستم دوربین دوگانه در قسمت پشتی بهره خواهد برد. همچنین، سنسور اثر انگشت نیز در کنار سنسورهای اصلی دوربین جای خواهد گرفت.

از دیگر مشخصات مورد انتظار برای این اسمارت‌فون می‌توان به نمایشگر 6.3 اینچی سوپرامولد اینفینیتی دیسپلی، پردازنده اسنپدراگون 835 یا اگزینوس 8895 و رم 6 گیگابایتی اشاره کرد.

نوشته انتشار تصویری که رنگ‌بندی سامسونگ گلکسی نوت 8 را فاش می‌کند اولین بار در پدیدار شد.