انتشار رندری از تلفن هوشمند شیائومی Mi 6

انتشار رندری از تلفن هوشمند شیائومی Mi 6

آخرین پرچمدار کمپانی شیائومی، Mi 5 بود که کمی بعد با نام Mi 5S به روز شد. اما سال جدید در حال آمدن و نمایشگاه MWC نیز در پیش رو است. علاقمندان و طرفداران شیائومی در حال تصور کردن محصولی که این کمپانی قرار است در این همایش رونمایی کند، هستند و دوست دارند بدانند که این دیوایس، از چه ویژگی‌هایی بهره‌مند خواهد بود. این گجت، به احتمال زیاد شیائومی Mi 6 نام خواهد داشت. در حال حاضر و تاکنون، شایعات زیادی پیرامون شیائومی Mi 6 نقل نشده است. اما امروز، یک تصویر رندر شده از این تلفن هوشمند منتشر شده که می‌توان آن را طرح اولیه شیائومی Mi 6 دانست.

در تصویری که امروز منتشر شده است، شاهد سبکی از طراحی هستیم که به تصویر منتشر شده پیشین نیز شباهت زیادی دارد و به نظر می‌آید که شیائومی در حال کار بر روی همین سبک از طراحی است. اما این امکان نیز وجود دارد که این رندر بر اساس شایعاتی که تا به اینجا نقل شده است، طراحی شده باشد و واقعیت این است که زمان حال، برای تصمیم‌گیری در مورد طرح نهایی این دیوایس زود است.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، محل دوربین تغییر کرده و به سمت چپ فلاش LED منتقل شده است. اما در تصویر قبلی، محل دوربین در سمت راست فلاش بود. اما سایر قسمت‌های طراحی این دیوایس کاملا آشنا به نظر می‌رسد. در قسمت جلویی بدنه، دوربین جلو و سنسورها را در بالا و دکمه هوم را پایین صفحه نمایش مشاهده می‌کنید. همانطور که اشاره شد، شایعات کمی پیرامون شیائومی Mi 6 وجود دارد و این تصویر، تنها شایعه در حال حاضر به حساب می‌آید. مطمئنا مشخصات سخت‌افزاری این دیوایس، با نزدیک شدن به زمان رونمایی منتشر خواهد شد.

نوشته انتشار رندری از تلفن هوشمند شیائومی Mi 6 اولین بار در پدیدار شد.