انتشار عکس رویایی گرفته شده با دوربین پنج‌گانه نوکیا ۹ PureView نوید بازگشت شکوهمند امپراتوری نوکیا را می‌دهد!

کمتر از 48 ساعت تا زمان رونمایی از گوشی نوکیا 9 پیور وییو (Nokia 9 PureView) شرکت HMD Global باقی مانده است که یوهو سارویکاس، مدیر بخش تولید شرکت در توییت خود اعلام نمود که روز یکشنبه در نمایشگاه MWC 2019 چیز خارق‌العاده‌ای را به نمایش خواهیم گذاشت!

نوکیا 9 PureView

او در توییت خود جزییات بیشتری در مورد این شگفتی بزرگ نگفت ولی با قرار دادن یک اسکرین‌شات و لینکی از یک تصویر بسیار جذاب و برانگیزنده، نوید بازگشت رویایی امپراتوری خاطره‌ها را به عاشقان نوکیا داد. این لینک که به صفحه اینستاگرامی کونستا پونک‌کا، عکاس مشهور فنلاندی باز می‌شود نشان می‌دهد که پرچم‌دار نوکیا 9 پیور وییو برای آزمایش به دست هنرمند این عکاس داده شده است و او نیز با ثبت این تصویر مسحور کننده، به خوبی جواب اعتماد شرکت را داده است.

تصویر فوق توسط دوربین گوشی گرفته شده و جزییات بسیاری را در خود ثبت کرده است. در عکس موجود کنتراست و رنگ‌ها بسیار فوق‌العاده دیده می‌شوند البته پونک‌کا به این نکته نیز اشاره داشته که عکس اصلی کمی ادیت شده است ولی نکته مهم‌تر این است که این ویرایش نیز تماما بر روی خود هندست نوکیا انجام شده است.

انتظار می‌رود این گوشی جادویی نوکیا با دوربین پنج‌گانه معرفی گردد ولی هنوز اطلاعات زیادی در مورد جزییات  مشخصات دوربین‌ها منتشر نشده است اما پشتیبانی آن از قابلیت زوم اپتیکال تقریبا قطعی به نظر می‌رسد. به علاوه یک سیستم لیزری فوکوس خودکار نیز برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین احتمالا یک دوربین با زاویه دید عریض نیز باید جایی در بین ماتریس پنج‌گانه نوکیا 9 پیور وییو قرار گرفته باشد!

گذشته از بحث دوربین، شاهکار جدید نوکیا مجهز به پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون 845 کوالکام، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. بر اساس شایعات شنیده شده، نمایشگر 6 اینچی آن نیز مجهز به اسکنر شناسایی اثر انگشت در زیر صفحه است. برای تکمیل فهرست جذابیت‌های این محصول نیز شرکت نسخه استوک اندروید 9 پای را بر روی آن قرار داده است!

نوشته انتشار عکس رویایی گرفته شده با دوربین پنج‌گانه نوکیا 9 PureView نوید بازگشت شکوهمند امپراتوری نوکیا را می‌دهد! اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.