اندروید ۵٫۱٫۱ برای هواوی Honor 6 از راه رسید

 

یک سالی از زمان معرفی Honor 6 می‌گذرد و با کاهش قیمت و مشخصات خوبی که دارد، ارزش خریدش بسیار بالا رفته است. هواوی، دیروز یک بهروزرسانی جدید برای میت 7 ارایه داد و امروز نیز برای آنر 6 این به‌روز رسانی را منتشر کرد.gsmarena_001

آنر 6 با نسخه 4.4.2 اندروید کیت‌کت راهی بازار شد و اکنون پس از گذشت یک سال، به نسخه 5.1.1 اندروید نیز به‌روز می‌شود. در این به‌روزرسانی منتشر شده، نسخه بهینه شده‌ رابط کاربری EMUI 3.1 قرار گرفته و از امکانات خوبی نیز برخوردار است (اضافه شدن طراحی متریال، بهره‌گیری از ART و بهبودهای امنیتی از ویژگی‌های مهم این به‌روز رسانی هستند) همچنین، در این آپدیت، از میزان مصرف باتری دستگاه به دلیل حذف برخی از برنامه‌های بدون استفاده نیز کاسته شده و بر سرعت دستگاه نیز افزوده می‌شود.

در حال حاضر  این به‌روزرسانی در هند برای کاربران این محصول در دسترس است و حجم آن، با توجه به تغییرات اساسی صورت گرفته نیز چیزی در حدود 1.3 گیگابایت است. (برای نصب کامل نیاز به 3 گیابایت فضای خالی بر روی گوشی خود خواهید داشت) هواوی این رام را بر روی وب‌سایت رسمی خود در هند قرار داده است و تنها تعداد کمی از کاربران نیز به‌روزرسانی OTA را دریافت کرده‌اند.

در هند برای کاربران این محصول در دسترس است و به‌زودی برای سایر نقاط نیز عرضه خواهد شد. جالب است بدانید علاوه بر آنر 6، میت 7، آنر 4X، آنر 4C و چند محصول دیگر نیز این آپدیت را دریافت می‌کنند.

نوشته اندروید 5.1.1 برای هواوی Honor 6 از راه رسید اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.