اندی رابین برای اثبات وجود تلفن هوشمند Essential، سند رو کرد

اندی رابین، خالق اندروید، بارها اعلام کرده که تلفن هوشمند Essential وجود دارد و بالاخره فروش آن را در آمریکا شروع خواهد کرد. عرضه این محصول برای ماه ژوئن تدارک دیده شده بود که حالا با تاخیری دو ماهه مواجه شده است. طبق آخرین صحبت‌های تولیدکنندگان این دستگاه، فروش آن باید از این هفته آغاز می‌گردید؛ اما باز هم خبری از آن نشد تا این که اندی رابین مجبور شد برای اثبات وجود آن اقدام به انتشار تصاویری کند.

وی گفته است که Essential به تولید انبوه رسیده و در‌حال‌حاضر مراحل انتقال آن به فروشگاه‌های عرضه‌کننده، در سراسر کشور را طی می‌کند. اگرچه Sprint تنها عرضه‌کننده آن خواهد بود، اما به‌صورت همزمان فروشگاه‌های دیگری چون Best Buy نیز اقدام به فروش نسخه آنلاک آن خواهند کرد. کاربران متقاضی خرید نسخه آنلاک این گوشی، باید مبلغ 699 دلار به‌صورت پیش‌فروش به فروشگاه‌های مورد نظر بدهند.

اگر Essential فروش خود را همزمان با عرضه پرچم‌دارانی چون نوکیا 8، LG V30 و گلکسی نوت 8 آغاز کند، باید احتمال شکست سنگین در همان ابتدای کار را برای خود تصور کند. به‌نظر می‌رسد اندی رابین و تیم همراهش فرصت بزرگی را از دست داده‌اند؛ چراکه هیچ محصول تازه‌ای برای عرضه به بازار در ماه جولای وجود نداشت.

نوشته اندی رابین برای اثبات وجود تلفن هوشمند Essential، سند رو کرد اولین بار در پدیدار شد.