انفجار گوشی ردمی ۶A موجب مرگ یک زن در هندوستان شد

یکی از کاربران هندی توئیتر اخیرا از انفجار یک دستگاه گوشی ردمی 6A در این کشور خبر داد و تصاویر تکان‌دهنده‌ای از پیامدهای وحشتناک این حادثه را منتشر کرد. بر اساس گزارشات، قربانی این انفجار در واقع عمه وبلاگ‌نویس هندی بوده است. جسد این زن روز گذشته کشف شد. داستان انفجار ردمی 6A دارای ماهیت کاملا کلاسیک است: یک زن هندست خود را در طول مدت شب به آداپتور شارژ متصل کرد؛ اما عواقب وحشتناک از آنجا ناشی شده که وی گوشی را روی بالشت و دقیقا در کنار سر خود قرار داده است.

بر اساس شنیده‌ها این زن از هندست خود تنها برای برقراری تمس و تماشای ویدیو در یوتیوب استفاده می‌کرد. کاربر توئیتری با انتشار پستی اعلام کرد: “شب گذشته جنازه عمه من کشف شد. وی از اسمارت‌فون ردمی 6A استفاده می‌کرد. او هندست خود را روی بالش و نزدیک به سر خود قرار داده بود و انفجار گوشی پس از مدتی موجب مرگ وی در خواب شده است. اکنون اوقات بدی را سپری می‌کنیم. آیا در چنین شرایطی یک برند ملزم به حمایت از کاربران آسیب‌دیده خود نیست؟”

شاخه محلی شیائومی در هندوستان پیش‌تر نسبت به این حادثه واکنش نشان داده است. این شرکت اعلام کرده که به منظور اطلاع از شرایط وقوع حادثه با خانواده شخص متوفی تماس گرفته است.

نوشته انفجار گوشی ردمی 6A موجب مرگ یک زن در هندوستان شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.