انفجار یک گوشی سامسونگ منجر به آتش‌سوزی و تخریب یک خودرو شد!

samsung-halting-note-7 انفجار یک گوشی سامسونگ منجر به آتش‌سوزی و تخریب یک خودرو شد!

بر اساس گزارشی از شبکه ABC وابسته به موسسه WXYZ، پیش‌تر و در روز ۲۱ مه خانمی از شهر دیترویت حین سفر با خودروی خود، گوشی‌های گلکسی S4 و گلکسی S8 را در محفظه جالیوانی ماشین قرار داده بود و ناگهان متوجه خروج جرقه و آتش گرفتن یکی ازهندست‌ها شد. وی توانست از خودروی خود خارج شود؛ اما اتومبیل او سریعا به احاطه کامل شعله‌های آتش درآمد. این قربانی بی‌نام ونشان گفت: “با مشاهده جرقه و شعله‌های آتش تصور کردم که از این حادثه جان سالم به در نخواهم برد.”

8E5F51AF-3E39-4935-BBC7-B56E14A1566B-e1528705808643 انفجار یک گوشی سامسونگ منجر به آتش‌سوزی و تخریب یک خودرو شد!

موسسه WXYZ با سازمان آتش‌نشانی دیترویت گفتگو کرد و این ارگان نیز داستان بیان‌شده از زبان قربانی را مورد تائید قرار داد. جرالد ترسول، وکیل این زن می‌گوید که راننده با اختلالات خواب و احساس وحشت ناشی از آتش‌سوزی دست وپنجه نرم می‌کند. آقای ترسول می‌افزاید: “ما با سامسونگ تماس گرفتیم. آن‌ها بسیار مسئولانه برخورد کردند و کارشناسی را جهت بررسی خودرو و اجزا باقی‌مانده گوشی اعزام نمودند. با مشخص شدن مدل و فراخوان اسمارت‌فونی که عامل ایجاد آتش‌سوزی بوده است، احتمالا جان افراد زیادی نجات خواهد یافت.” تاکنون هیچ دادخواست قضایی پیرامون این مسئله طرح نشده است.

“ما کیفیت و ایمنی میلیون‌ها دستگاه گوشی سامسونگ در ایالات‌متحده را تضمین می‌کنیم و مشتاق به انجام تحقیقات کامل پیرامون این مشکل هستیم. تا زمانی که قادر به بررسی کلیه شواهد نباشیم، تعیین علت حقیقی هرگونه حادثه‌ای غیرممکن خواهد بود.” سامسونگ

در صورتی‌که به‌خاطر داشته باشید، چند سال پیش و با آغاز انفجار تعدادی از گوشی‌های گلکسی‌نوت ۷، سامسونگ دچار مشکل شد و کمپانی دلیل این ایراد خطرناک را وجود مشکل در باتری هندست اعلام کرد. این معضل، سامسونگ را وادار به فراخوانی گوشی در ۲ نوبت و نهایتا جمع‌آوری کامل آن از بازار نمود.

نوشته انفجار یک گوشی سامسونگ منجر به آتش‌سوزی و تخریب یک خودرو شد! اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.