انکر به برترین برند شارژ دیجیتالی در جهان تبدیل شد

انکر امروز اعلام کرد که این شرکت به برند شماره 1 جهان در زمینه شارژ دیجیتال تبدیل شده است. کمپانی چینی برای اثبات ادعای خود به آمار خرده فروشی ارائه شده توسط موسسه Euromonitor International که یک سازمان معتبر تحقیقات بازار در جهان به‌شمار می‌رود؛ استناد کرده است.

شرکت انکر 10 سال قبل تاسیس شد و پیش‌تر با رونمایی از فناوری PowerIQ در سال 2013 معادلات بازی را دستخوش تغییر کرد. فناوری PowerIQ دستگاه کاربر را بلافاصله شناسایی نموده و وی را از نصب هرگونه نرم‌افزار اضافی روی دستگاه به شکلی موثر بی‌نیاز می‌کند.

این تکنولوژی در شارژرهای دیواری USB انکر، شارژرهای مخصوص خودرو و حتی پاوربانک‌های این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد. تمامی این محصولات به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده‌اند که دستگاه شما را در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون به خطر افتادن امنیت آن شارژ نمایند.

در سال 2015 شرکت انکر از نسخه پیشرفته‌تر کابل‌های شارژ خود با قابلیت تحمل 5000 نوبت خم‌شدگی رونمایی کرد. همچنین کمپانی در سال 2018 اقدام به عرضه شارژرهای نسل جدید گالیوم نیترید (GaN) به بازار نمود.

بر اساس یک بیانیه رسمی، شرکت انکر از سال 2012 عنوان برترین فروشنده در پلتفرم‌های مبتنی بر فروشگاه آمازون را به خود اختصاص داده است. این شرکت به لحاظ میزان فروش در ایالات‌متحده رتبه دوم را در اختیار دارد و تنها اپل در جایگاهی بالاتر از آن قرار می‌گیرد. در کشور ژاپن نیز انکر دومین برند بزرگ در رده تجهیزات الکترونیکی مصرفی به‌شمار می‌رود. عرضه شارژر Anker Nano در چین طی اکتبر سال 2020 به کمپانی کمک کرد تا در میان برندهای ثالث، بیش‌ترین سهم فروش شارژر در فروشگاه‌های Tmall و JD.com را به خود اختصاص دهد.

سری Anker Nano در قالب یک شارژر استاندارد 20 واتی و یک ورژن ترکیبی همراه با پاوربانک One Piece روانه بازار می‌شود. در این میان حتی ورژن‌های سفارشی کلگی‌های شارژ GaN برای بازی‌های ویدیویی League of Legends Yasuo و Jinx نیز در بازار قابل دسترس هستند.

نوشته انکر به برترین برند شارژ دیجیتالی در جهان تبدیل شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.