اوراکل نخستین سیستم عامل خودکار جهان را عرضه کرد

شرکت اوراکل در زمینه توسعه استراتژی‌های خودکارسازی خود گام بزرگی برداشت و سیستم Oracle Autonomous Linux را به صورت عمومی عرضه کرد.
 
سیستم Autonomous Linux که همراه با OS Management Service اوراکل عرضه شده است نخستین فضای عملیاتی خودکار محسوب می‌شود که پیچیدگی‌ها و خطاهای انسانی را به طور کامل برطرف می‌کند تا در نهایت کاهش هزینه‌های سازمانی، افزایش امنیت، و در دسترس بودن قابل ملاحظه برای مشتریانی که می‌توانند قابلیت‌های خودکار را در اختیار بگیرند را به دنبال داشته باشد. این فناوری جدید همچنین این اطمینان را فراهم می‌کند که تمامی سیستم‌های سازمان ایمن هستند و به صورت جامع در دسترس هستند تا در مقابل حملات سایبری مقاومت کنند.
 
«ویم کوکرتز» مدیر مرکز سیستم‌های عامل و مهندسی مجازی‌سازی اوراکل در این خصوص گفت: «سیستم Autonomous Linux اوراکل بر اساس تاریخچه فعالیت‌های لینوکس طراحی شده است و به میزان قابل ملاحظه عملکرد سازمانی را افزایش می‌دهد، قابلیت اطمینان بالا دارد و امنیت لازم را برای اجرای تمامی برنامه‌های سازمانی فراهم می‌کند».
 
او در ادامه گفت:‌ «ما امروز با معرفی Autonomous Linux اوراکل گام بعدی را در حوزه استراتژی‌های خودکار برمی‌داریم تا به مشتریان خود کمک کنیم به میزان قابل ملاحظه اعتماد خود را به سیستم‌های سازمانی ارتقا دهند و از تمامی داده‌های آنها در مقابل حملات سایری دفاع شود».