اولین تصویر واقعی از گلکسی S7 را ببینید

 

s7-in-flesh

تاکنون رندرهای زیادی از گلکسی S7 دیده‌ایم که توانسته‌اند چارچوب کلی طراحی در گلکسی S7 را نشان دهند اما به تازگی یک تصویر واقعی از این اسمارت‌فون منتشر شده است که برای اولین بار نسخه کاملا واقعی این اسمارت‌فون را نشان می‌دهد. متاسفانه این تصویر تنها بخش پشتی گلکسی S7 را به نمایش می‌گذارد، اما از همین بخش می‌توان دریافت که این اسمارت‌فون در بخش پشتی خود کمی انحنا دارد که باعث می‌شود بهتر در دست جا بگیرد.

تا برگزاری مراسم رونمایی از گلکسی S7 چند هفته‌ای باقی مانده است اما انتشار این تصویر به نوعی رونمایی زودتر از موعد محسوب می‌شود، هرچند تنها نمای پشتی دستگاه را می‌بینیم.

یکی از ایراداتی که در گذشته به پرچم‌داران سامسونگ وارد می‌شد، بیرون زدگی لنز دوربین بود که گویا در نسخه جدید کاملا رفع شده، بنابراین نگرانی کاربران جهت آسیب دیدن لنز دوربین به حداقل می‌رسد. گلکسی S7 از قابی فلزی بهره‌مند است و دیگر اجزا از شیشه تشکیل شده است.

بر اساس گزارش، گلکسی S7 از SOC اگزینوس بهبود یافته به نسل قبلی استفاده می‌کند که شاهد بهبود 15 درصدی پردازنده و گرافیک هستیم، این اسمارت‌فون نسخه‌ای دیگر نیز دارد که با اسنپدراگون 820 عرضه خواهد شد؛ هر دو نسخه گلکسی S7 از فناوری صدای باکیفیت DAC پشتیبانی می‌کند. تاکنون گزارش‌های زیادی در رابطه با بهبود شارژدهی باتری در گلکسی S7 منتشر شده است و اخیرا شایعاتی مبنی بر شارژ 80 درصدی باتری در نیم ساعت منتشر شده که در نوع خود بسیار فوق‌العاده است. از جمله مشخصات دیگری که در این گزارش تایید شده است می‌توان به 12 مگاپیکسلی بودن دوربین و استفاده از لنز Britecell و گشودگی دیافراگم f/1.7 اشاره کرد، هم‌چنین گفته می‌شود این اسمارت‌فون ضد آب است.

گلکسی S7 قرار است در ویتنام با قیمت 740 دلار عرضه شود و گلکسی S7 Edge با قیمتی بسیار بیش‌تر و در حدود 890 دلار فروخته خواهد شد.

نوشته اولین تصویر واقعی از گلکسی S7 را ببینید اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.