اولین تیزر تبلیغاتی رسمی گوشی وان‌پلاس ۶ منتشر شد

با این‌که هنوز گوشی وان‌پلاس ۶ به طور رسمی معرفی نشده است، اما از هم‌اکنون بحث‌های کارشناسان و کاربران بر سر نحوه طراحی و نمایشگر برش خورده این دیوایس شروع شده است. انتظار می‌رود پرچم‌دار بعدی شرکت وان‌پلاس تا اوایل ماه آینده معرفی شود.

علی‌رغم آن‌که مدیرعامل این شرکت وجود بخش برش خورده در بالای نمایشگر این گجت را تایید کرده است، اما گوشی وان‌پلاس ۶ چه با نمایشگر برش خورده و چه بدون برش در هیبت یک پرچم‌دار قدرتمند ظاهر خواهد شد. این محصول با وجود مشخصات فوق‌العاده‌ای که دارد، با قیمتی به مراتب کم‌تر از دیگر پرچمداران وارد بازار خواهد شد. ادعا شده که ارزان‌ترین مدل این هندست با قیمت ۵۲۵ دلار عرضه می‌شود. این رقم در مقابل قیمت‌های حدودا ۱۰۰۰ دلاری پرچمدارانی مانند هواوی P20 یک موفقیت بزرگ برای وان‌پلاس خواهد بود.

به هر حال این شرکت برای بالا بردن هیجان و تب‌وتاب استقبال از پرچمدار جدید خود، اولین تیزر تبلیغاتی رسمی گوشی وان‌پلاس ۶ را منتشر کرد. وان‌پلاس در این تیزر با استفاده از شعار “برای ششمین آماده باش” طرفداران خود را به استقبال پرچمدار جدید برده است. اما سوال مهمی که مطرح می‌شود این است که آیا طرفداران وان‌پلاس برای استقبال از یک گوشی با نمایشگر برش خورده آماده هستند؟ به گفته کارل پای، یکی از بنیانگذاران این شرکت، گوشی وان‌پلاس ۶ قطعا یکی از معدود مدل‌هایی خواهد بود که با صفحه نمایش برش خورده روانه بازار می‌شود.

نوشته اولین تیزر تبلیغاتی رسمی گوشی وان‌پلاس ۶ منتشر شد اولین بار در پدیدار شد.