اولین سری تولید شده از گوشی‌ شیائومی Mi 6 آماده عرضه در بازار

اولین سری تولید شده از گوشی‌ شیائومی Mi 6 آماده عرضه در بازار

در چند روز گذشته بود که شیائومی از پرچمدار جدید خود با نام Mi 6 پرده برداری کرد. با اینکه هنوز 10 روز هم از زمان رونمایی این اسمارت‌فون نمی‌گذرد، این شرکت سری اول شیائومی Mi 6 را تولید کرده است و همه علاقمندان به این گوشی‌ هوشمند، از تاریخ 28 آپریل (تنها سه روز دیگر) قادر به خرید این اسمارت‌فون هستند.

جالب است بدانید که هم‌اکنون نیز بسیای از کاربران اولین سری از این تلفن‌ هوشمند را پیش خرید کرده‌اند و این موضوع باعث شگفت‌زده شدن این سازنده چینی شده است. به عنوان نمونه فروشگاه آنلاین چینی به نام joybuy تاکنون 600,000 پیش سفارش را برای خرید این گوشی در جمعه پیش‌رو ثبت کرده است. با توجه به عرضه گسترده این محصول در دیگر فروشگا‌های آنلاین و با یک حساب سر انگشتی ساده می‌توان تخمین زد که این دستگاه می‌تواند رکورد 2 میلیون پیش‌خرید را قبل از عرضه رسمی بر جای بگذارد که رقمی فوق‌العاده و خبری بسیار خوشحال‌کننده برای شیائومی است.

با وجود این تقاضای زیاد به نظر می‌رسد که کمپانی چینی فعلا باید خط تولید خود را بدون توقف روشن نگه دارد تا بتواند پاسخگوی خریداران این پرچمدار بوده و از همه مهم‌تر رکورد فروشی خارق‌العاده را در تاریخ کمپانی خود ثبت کند. به تازگی نیز در روز 21 آپریل تصویری از کارکنان این شرکت منتشر شد که کارمندان این کمپانی روبروی جعبه‌هایی حاوی اولین سری تولید شده از گوشی Mi 6 را نشان می‌دهد. آن طور که مشخص است شیائومی با تمام قدرت آماده عرضه آخرین پرچمدار خود است.

از ویژگی‌های این اسمارت‌فون می‌توان به نمایشگری 5.15 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 اشاره کرد. همچنین این گوشی‌ هوشمند از چیپست هشت‌ هسته‌ای و قدرتمند اسنپ‌دراگون 835 با واحد گرافیکی آدرنو 540 بهره می‌برد. این دستگاه با داشتن 6 گیگابایت حافظه رم خیال شما را از انجام هرگونه وظیفه سنگین و اجرای همزمان چند اپلیکیشن راحت می‌کند. علاوه بر این، Mi 6 در پنل پشتی با دوربینی دوگانه همراه شده که هر دو سنسور مشابه بوده و دقتی 12 مگاپیکسلی دارند. دوربین سلفی این دستگاه نیز با بهره‌گیری از سنسوری 8 مگاپیکسلی نوید عکس‌هایی با کیفیت را خواهد داد. به همه این امکانات یک باتری حجیم 3350 میلی‌آمپری، اسکنر اثر انگشت و اندروید نوقا 7.1.1 را اضافه کنید تا متوجه دلیل استقبال گسترده کاربران از این اسمارت‌فون شوید.

این گوشی در سه رنگ آبی، مشکی و سفید قابل خریداری است و مدل اصلی آن با حافظه داخلی 64 گیگابایت با قیمتی معادل 363 دلار در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد. همچنین می‌توانید نسخه دیگری را با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی با برچسب قیمت 421 دلار تهیه کنید. مدل طلاکاری شده و ویژه‌ این گوشی نیز با قیمت 436 دلار عرضه خواهد شد.

نوشته اولین سری تولید شده از گوشی‌ شیائومی Mi 6 آماده عرضه در بازار اولین بار در پدیدار شد.