اولین پهپاد شیائومی به چه شکل خواهد بود؟

شیائومی، این غول تکنولوژی چینی وارد کسب و کار پهپاد می شود.

شیائومی، این غول تکنولوژی چینی وارد کسب و کار پهپاد می شود.

این کمپانی هفته ی گذشته یک تصویر تبلیغاتی از پهپاد آینده ی خود ارسال کرد. پیش از این رونمایی بزرگ شیائومی در سایت اندروید سنترال از یک ویدئوی تبلیغاتی ۲۰ ثانیه ای  که بر روی Youku نسخه ی چینی یوتیوب بود پرده برداری کرد.

بر اساس این ویدئوی تبلیغاتی کوتاه، هم اکنون می دانیم که پهپاد سفید شیائومی دارای ۴ تیغه و یک دوربین به شکل توپ است که در قسمت زیر این پهباد قرار می گیرد و قادر به چرخیدن است. بنا به شایعات، این پهباد قادر به فیلمبرداری با رزولوشن ۴K است.

پهپاد شیائومی احتمالا با پهپاد های DJI به رقابت می پردازد؛ هرچند که DJI ، پهپادهای خیلی حرفه ای می سازد که به طور خاص برای حمل دوربین های بزرگ برای فیلمسازان طراحی می شود و از محصولات این کمپانی می توان به مدل جدید DJI Phantom 4 اشاره کرد که به عنوان محصول فوق العاده در میان مشتریان شناخته شده است.

DJI با مدل فانتوم ۴ چندین قابلیت جدید و مفید مانند tap-to-fly برای عملیات آسانتر توسط مبتدیان، اتو فالو (auto-follow) برای علاقمندان به عکس های سلفی و اجتناب از برخورد با موانع را معرفی کرد. اما قیمت این فانتوم ۴ گران و حدود ۱۴۰۰ دلار است. در حالیکه شیائومی به فروش بالای گوشی هوشمند پرچمداری مانند شیائومی می ۵  با قیمت پایین معروف شده است. اگر این کمپانی همین سیاست را برای فروش پهپاد های خود در پیش بگیرد، می تواند برای کمپانی DJI نگران کننده باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: mashable


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته اولین پهپاد شیائومی به چه شکل خواهد بود؟ اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.