اوپو از پرچم‌دار Find X با دوربین کشویی رونمایی کرد

180619-oppo-find-x-official-launch-11 اوپو از پرچم‌دار Find X با دوربین کشویی رونمایی کرد

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار وجود گوشی آینده اوپو با نمایشگر فاقد بریدگی رسما تائید شد و به گفته چهارمین تولیدکننده بزرگ اسمارت فون در جهان (مالک برندهای اوپو و ویوو)، این هندست در آینده‌ای نزدیک عرضه می‌شود.

پس از معرفی اسمارت‌فون ویوو NEX با محوریت دوربین سلفی، اکنون اوپو Find X با حذف بریدگی صفحه‌نمایش از یک مکانیزم کشویی که از کل فضای فوقانی گوشی خارج می‌شود، رونمایی کرده است. دوربین دوگانه پشت دستگاه از ۲ حسگر با رزولوشن ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسل بهره می‌گیرد و یک سنسور ۲۵ مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر سلفی در نظر گرفته شده است.

oppo-find-x-2 اوپو از پرچم‌دار Find X با دوربین کشویی رونمایی کرد

اوپو یا گوشی‌های مجهز به دوربین‌های گردان چندان غریبه نیست؛ لذا در صورتی‌که نگرانی‌ها پیرامون دوام مکانیزم کشویی را کنار بگذاریم، Find X به‌خودی‌خود از جنبه طراحی، عالی به نظر می‌رسد. این هندست با بدنه شیشه‌ای خمیده و متقارن در قسمت‌های جلویی و پشتی و نمایشگر اولد ۶.۴ اینچی با طراحی بسیار شبیه به محصولات سامسونگ در طرفین، کاربران را شگفت‌زده خواهد کرد.

به‌علاوه جدیدترین تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ ساخت کوالکام، ۸ گیگابایت رم، حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌داخلی و باتری قدرتمند ۳۷۳۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع، اوپو Find X را به عنوان پیشنهادی منحصربه‌فرد مطرح می‌کنند.

علاوه بر این اوپو می‌گوید که Find X اولین گوشی از این برند است که رسما در اختیار سرویس‌دهنده‌های مخابراتی در آمریکای‌شمالی و اروپا قرار می‌گیرد و در طی یک فرآیند، کلیه باندهای LTE ضروری از تراشه اسنپ‌د‌راگون را باز کرده است.

oppo-find-x-4 اوپو از پرچم‌دار Find X با دوربین کشویی رونمایی کرد

با توجه به فضای روابط میان چین و ایالات‌متحده طی ایام اخیر، دسترسی شرکت‌های مخابراتی ایالات‌متحده به این محصول در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و احتمالا اوپو Find X در آمریکا به صورت عمده عرضه نخواهد شد. قیمت اسمارت‌فون جدید اوپو در چین حدودا معادل با ۷۰۰ دلار/۶۰۰ یورو خواهد بود که احتمالا با راهیابی Find X به بازارهای غربی، این رقم افزایش خواهد یافت.

نوشته اوپو از پرچم‌دار Find X با دوربین کشویی رونمایی کرد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.