اوپو A5 با دوربین دوگانه در وبسایت TENAA رویت شد

RcUD-hespqry3312199-640x423 اوپو A5 با دوربین دوگانه در وبسایت TENAA رویت شد

همان‌طور که پیش‌تر گزارش شد، اوپو A5 دستگاه جدید این کمپانی با قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر است. این هندست از طراحی زیبا و کیفیت ساخت ممتازی برخوردار است و به منظور کاهش هزینه‌ها از سخت‌افزارهایی با کارایی پایین‌تر استفاده می‌کند. اوپو A5 امروز در وبسایت وزارت فناوری چین (TENAA) رویت شد و این موضوع بیانگر معرفی اسمارت‌فون در آینده‌ای نزدیک است.

RcUD-hespqry3312199-640x423 اوپو A5 با دوربین دوگانه در وبسایت TENAA رویت شد

الگوی طراحی به همراه برخی مشخصات گوشی که طی روزهای اخیر مشاهده شدند، اکنون مورد تائید قرار گرفته‌اند. تقریبا با قطعیت می‌توان گفت که اوپو A5 با تراشه پایین‌رده اسنپ‌دراگون ۴۵۰ ساخت کوالکام شامل پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز به همراه ۳ یا ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی تولید می‌شود. همچنین این هندست از یک نمایشگر برش‌خورده ۶.۲ اینچی با رزولوشن ۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره می‌گیرد که در مقایسه با اسمارت‌فون پیش‌تر عرضه شده اوپو A3، یک گام روبه‌عقب محسوب می‌شود.

crop-59 اوپو A5 با دوربین دوگانه در وبسایت TENAA رویت شد

سایر خصوصیات مشخص شده دستگاه شامل ابعاد فیزیکی ۱۵۶.۲ در ۷۵.۶ در ۸.۲ میلی‌متری و باتری با ظرفیت ۴۱۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود. این باتری در کنار تراشه کارآمد اسنپ‌دراگون ۴۵۰ بایستی شارژدهی متوسطی از خود ارایه نماید. همچنین اوپو A5 با دوربین پشتی دوگانه شامل ۲ سنسور ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

همان‌طور که در فهرست TENAA مشاهده می‌شود، این گوشی فاقد هرگونه اسکنر اثرانگشت است. لذا متاسفانه ناچار به استفاده از سیستم تشخیص چهره ۲ بعدی با ایمنی کمتر یا بازگشت به الگوی قدیمی تنظیم کلمه‌عبور خواهید بود.

نوشته اوپو A5 با دوربین دوگانه در وبسایت TENAA رویت شد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.