اپلیکیشن هوشمند دوربین Microsoft Pix به زودی برای iOS عرضه می شود

اپلیکیشن هوشمند دوربین Microsoft Pix به زودی برای iOS عرضه می شود

طبق اخبار منتشر شده ورژن iOS برنامه Microsoft Pix به زود عرضه خواهد شد. Microsoft Pix یک برنامه هوشمند عکاسی است که به صورت اتوماتیک بهترین ورژن از عکس گرفته شده توسط شما را انتخاب می کند و همچنین کیفیت آن را بالا می برد. در واقع عملکرد این برنامه به این شکل است که شما زمانی که شاتر دوربین را فشار می دهید، برنامه به صورت اتوماتیک از میان چندین عکسی که قبل و بعد از آن لحظه به ثبت می رساند، جست و جو کرده و بهترین ورژن را انخاب می کند. علاوه بر این زمانی که برنامه باز شود تنظیمات ISO و میزان نور دهی به صورت خودکار تنظیم می شود و فوکوس به بهترین شکل بر روی چهره انجام می شود.

یکی دیگر از ویژگی های این اپلیکیشن این است که اگر حرکت قابل توجهی در تصاویر شما ببیند، می تواند به صورت خودکار آن را به لوپ ویدیوی تبدیل کند؛ این تقریباً مشابه Live Photo اپل است. با این تفاوت که Live Photo همیشه ویدیو هایی را در بازه زمانی فشردن دکمه شاتر ثبت می کند، اما Microsoft Pix تنها در صورت مشاهده حرکات جالب توجه این کار را انجام می دهد و این موضوع باعث جلوگیری از اشغال فضای حافظه می شود.

این برنامه وقتی بهترین عکس گرفته شده را انتخاب کرد، با اولویت بندی چهره دیگر افراد حاضر در کادر، کیفیت آن را به صورت خودکار ارتقا می دهد.

لازم به ذکر است که این اپلیکیشن هنوز بر روی اپ استور قرار نگرفته است اما این اتفاق در آینده نزدیک رخ خواهد داد.

اپلیکیشن هوشمند دوربین Microsoft Pix به زودی برای iOS عرضه می شود

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته اپلیکیشن هوشمند دوربین Microsoft Pix به زودی برای iOS عرضه می شود اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.