اپل در صدد معرفی ۲ مدل جدید مک در جریان رویداد WWDC 2022 است

اپل پیش‌تر تائید کرد که کنفرانس سالیانه توسعه‌دهندگان این شرکت موسوم به WWDC 2022 از روز 6 ژوئن (16 خرداد ماه) آغاز خواهد شد. کمپانی آمریکایی ضمن برگزاری این رویداد از چندین فناوری و قابلیت جدید در نظر گرفته شده برای دستگاه‌های خود رونمایی خواهد کرد.

غول کوپرتینویی پیش‌تر و طی سال جاری میلادی، چندین محصول سخت‌افزاری از جمله دستگاه کاملا جدید مک استودیو و استودیو دیسپلی را به بازار عرضه کرده است. اکنون نیز در صورت صحت گزارشات اخیرا منتشر شده به‌نظر می‌رسد که غول فناوری آمریکایی در تدارک عرضه چند محصول جدید ضمن برگزاری کنفرانس سالیانه توسعه‌دهندگان خود است.

بر اساس گزارش جدید مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ، شرکت اپل قصد دارد تا ضمن برگزاری کنفرانس WWDC 2022 در ماه ژوئن امسال از 2 محصول جدید مک رونمایی کند. این موضوع با گزارشات پیشین آقای گورمن مطابقت دارد؛ چرا که وی پیش‌تر ادعا کرده بود که اپل در تابستان امسال از محصول جدیدی رونمایی خواهد کرد.

مک‌بوک ایر جدید اپل یکی از مدل‌های مک است که احتمالا در جریان رویداد WWDC آینده معرفی خواهد شد. اطلاعات متعدد پیش‌‌تر لو رفته نشان می‌دهند که این محصول با طراحی به‌روزرسانی شده و مشخصات فنی قدرتمند عرضه خواهد شد. اپل برای این مدل احتمالا از پردازنده جدید M2 استفاده خواهد کرد؛ چرا که کمپانی در جریان رویداد معرفی تراشه M1 اولترا تائید کرد که اکنون خانواده M1 کامل شده است.

مدل بازطراحی شده آی‌مک احتمالا دستگاه دیگری است که کمپانی آمریکایی در صدد رونمایی از آن طی ماه ژوئن امسال است. مدل 27 اینچی آی‌مک احتمالا از الگوی طراحی مشابه با ورژن 24 اینچی مجهز به تراشه M1 برخوردار خواهد بود؛ با این تفاوت که این‌بار از حواشی سفیدرنگ استفاده شده و کاربران از میان مدل‌های رنگی متعدد قادر به انتخاب گزینه مورد نظر خود خواهند بود.

به جز این 2 محصول انتظار می‌رود که اپل تا پایان سال از دستگاه‌های بیش‌تری از جمله مدل جدید مک مینی و ورژن به‌روزرسانی شده مک‌بوک پرو به‌عنوان جانشین مدل 13 اینچی فعلی رونمایی کند.

نوشته اپل در صدد معرفی 2 مدل جدید مک در جریان رویداد WWDC 2022 است اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.