اپل واچ ۵ با صفحه نمایش همیشه روشن و قابلیت‌های جدید دیگر معرفی شد

اپل واچ 5

یکی از محصولات جدید شرکت اپل که در مراسم شب گذشته معرفی و رونمایی شد، اپل واچ 5 بود. آخرین مدل از این خانواده در طراحی و اندازه شباهت فراوانی به نسل حال حاضر خود دارد. بزرگ‌ترین ویژگی افزوده شده به نسل پنجم از این گجت، صفحه نمایش همیشه روشن است. کاربران این اسمارت‌واچ حالا می‌توانند بدون حرکت دادن مچ نیز از زمان مطلع شوند. یکی از بزرگ‌ترین خواسته‌های طرفداران ساعت هوشمند اپل از ابتدا، اضافه شدن همین قابلیت بود.

اپل واچ 5

اپل اعلام کرده است که با وجود قابلیت صفحه نمایش روشن در اپل واچ 5، این ساعت به مانند برادر بزرگتر خود همچنان می‌تواند تا 18 ساعت شارژ نگه دارد. واچ‌فیس‌ها و بخش ورزشی دستگاه نیز بازطراحی شده‌اند تا از مزایای قابلیت جدید صفحه نمایش حداکثر بهره را ببرند. پنل صفحه نمایش تا حرکت دادن مچ دست، در حالت شرایط نوری کم قرار دارد و سپس به صورت کامل روشن می‌شود.

اپل واچ 5 تغییر دیگری نیز یافته است و حالا علاوه بر فولاد ضد زنگ و سرامیک، با بدنه‌ای تیتانیومی نیز در دسترس خریداران قرار دارد. کوپرتینویی‌ها طی مراسم رونمایی از ابزار پوشیدنی خود اعلام کردند، این بیشترین تعداد پرداختی خواهد بود که تا به حال از اپل واچ موجود بوده است. از دیگر قابلیت‌های جدید این اسمارت‌واچ می‌توان قطب‌نما و تماس ضروری برای کشورهای بین‌المللی را نام برد. نکته جالب این است که اپل بر خلاف شایعات و اخبار منتشر شده هیچ صحبتی در خصوص قابلیتی مبنی بر رهگیری و کنترل خواب کاربر نکرد.

اپل واچ 5

قیمت اپل واچ 5 از 399 دلار برای مدل GPS آغاز شده و تا 499 دلار برای مدل سلولار ادامه پیدا می‌کند. پیش فروش این گجت از امروز آغاز شده است و از بیستم سپتامبر (مصادف با بیست و نهم شهریور) به صورت رسمی روانه بازارها می‌شود. اپل به کاربران وعده داده است، به محض ارایه این محصول در بازار، قیمت نسل سوم از اپل واچ تا 199 دلار کاهش خواهد یافت.

نوشته اپل واچ 5 با صفحه نمایش همیشه روشن و قابلیت‌های جدید دیگر معرفی شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.