اپل ۱ میلیارد دلار در سریال‌های هالیوود سرمایه‌گذاری می‌کند

بر کسی پوشیده نیست که اپل می‌خواهد با برنامه‌های نمایشی، خود را وارد دنیای هالیوود کند. این کمپانی تاکنون چندین سریال پخش نموده که می‌توان به‌عنوان‌مثال به Carpool Karaoke و Planet of the Apps اشاره نمود. اگرچه مسلما هیچ‌کدام از آن‌ها آن‌گونه که باید و شاید مورد استقبال عمومی قرار نگرفتند اما به‌نظر می‌رسد این موضوع باعث نشده که اپل دست از کار بکشد.

در گزارش منتشر شده در وال‌استریت ژورنال توسط  MacRumors، اپل ۱ میلیارد دلار سرمایه تنها برای سرمایه‌گذاری در این زمینه کنار گذاشته و می‌خواهد از آن در پیشبرد اهدافش برای ورود به دنیای هالیوود استفاده کند. باوجود این‌که کمپانی اپل یک شرکت بسیار ثروتمند بوده اما سرمایه‌گذاری این میزان پول نیز یک سورپرایز به‌نظر می‌رسد.

سریال

 

این پول قرار است در روند ورود اپل به هالیوود کمک نموده و با این سرمایه ۱۰ نمایش تلویزیونی یا سریال ساخته خواهد شد. The fund نیز در این زمینه گفته که این امر توسط قدیمی‌های هالیوود مانند amie Erlicht و Zack van Amburg که در ماه ژوئن توسط کمپانی اپل استخدام‌شده‌اند، کنترل می‌شود. اینکه دقیقا انتظار چه نمایش تلویزیونی را می‌توان از اپل داشت، دقیقا معلوم نیست اما این شرکت اعلام نموده که باید در جهت جذاب نمودن سریال‌هایش بیشتر کار کند.

هنوز معلوم نیست که آیا این سریال‌ها جزیی از اپل موزیک هستند یا خیر، اما تا زمانی اپل این موضوع را به‌صورت رسمی اعلام نکند به همین اطلاعات باید بسنده کرد.

نوشته اپل ۱ میلیارد دلار در سریال‌های هالیوود سرمایه‌گذاری می‌کند اولین بار در پدیدار شد.