اپ‌های رسمی موجود در گلکسی S8 را از اینجا دانلود کنید

اپ‌های رسمی موجود در گلکسی S8 را از اینجا دانلود کنید

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس هم معرفی شدند. با وجود این که این دو گوشی هنوز به صورت رسمی در بازار عرضه نشده‌اند، ا‌پ‌های مختلفی که به طور پیش‌فرض بر روی آن‌ها نصب شده، در فضای اینترنت پخش شده است. یک سری از کاربران XDA-Developers تعدادی از بهترین اپ‌های موجود در این دو گوشی را خارج و برای دانلود قرار داده‌اند. این اپ‌ها به راحتی بر روی اکثر دستگاه‌های اندرویدی نصب خواهد شد.

این پک نرم افزاری خارج شده چیزی حدود یک گیگابایت حجم دارد و شامل اپ‌هایی مانند Messaging, Clock, Video, My Files, Galaxy Apps, Samsung Account و Samsung Cloud می‌شود. عده زیادی توانسته‌اند بدون نیاز به روت و بدون حتی کوچک‌ترین مشکل این دسته از اپ‌ها را بر روی دستگاه‌های مختلف نصب کنند. حتی فایل نصبی دستیار صوتی بیکسبی هم قابل دسترس و نصب شدن است، اما در حال حاضر نصب آن کاربرد خاصی ندارد. به گفته این افراد بخش‌های دیگری از جمله دوربین، مخاطبین و ویژگی نمایشگر همیشه روشن قابل دسترسی نیستند و نصب آن‌ها با مشکل در اپ همراه خواهد بود. نصب کردن اپ مخصوص مخاطبین سامسونگ در گوشی‌های دیگر از قابلیت دریافت تماس جلوگیری خواهد کرد؛ بنابراین بهتر است آن را کاملا کنار بگذارید.

اگر می‌خواهید این اپ‌ها را امتحان کنید، بهتر است بدانید ریسک استفاده از آن‌ها به پای خودتان است. به کلی نصب هر چیزی در گوشی اندرویدی به صورتی که خارج از گوگل‌پلی باشد، می‌تواند برای تلفن هوشمندتان خطرناک باشد. پس این موضوع را در نظر داشته باشید که این دسته از اپ‌ها، حتی ساده‌ترین‌شان ممکن است مشکلات بزرگی را برای تلفن همراه‌تان ایجاد کند و نحوه عملکردی بسیار متفاوت‌تر از چیزی که در گلکسی S8 دیده می‌شود، داشته باشند. به هر حال اگر می‌خواهید تعدادی از اپ‌های موجود در گلکسی S8 را بر روی گوشی خود امتحان کنید، می‌توانید از طریق این لینک آن‌ها را دانلود و نصب کنید.

همان طور که گفتیم تقریبا تمامی اپ‌ها بدون دسترسی روت کار می‌کنند، اما اگر دستگاه شما روت شده باشد به نتیجه بهتری دست خواهید یافت. کاربران گوشی‌‌های گلکسی S7 هم می‌توانند با شانس صحیح عمل کردن بالای اپ‌ها، از آن‌ها استفاده کنند.

چندی پیش هم تصاویر پس‌زمینه گوشی گلکسی S8 در فضای اینترنت منتشر شد که از طریق این لینک می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

اگر این دسته از اپ‌ها را بر روی گوشی خود نصب کردید، عملکردشان را در بخش دیدگاه‌ها به ما گزارش دهید تا سایر کاربران هم از آن‌ها باخبر شوند.

نوشته اپ‌های رسمی موجود در گلکسی S8 را از اینجا دانلود کنید اولین بار در پدیدار شد.