اچ‌تی‌سی درباره مسایل پیش‌آمده در بارگیری گوشی‌های +U12 بیانیه رسمی صادر کرد

HTC-U12-Beats-Galaxy-S9-iPhone-X-Pixel-2-In-The-DxOMark اچ‌تی‌سی درباره مسایل پیش‌آمده در بارگیری گوشی‌های +U12  بیانیه رسمی صادر کرد

بارگیری پیش‌سفارش گوشی‌های اچ‌تی‌سی +U12 ممکن است شروع شده باشد، اما شرایط برای همه آن‌هایی که این گوشی‌ها را پیش‌سفارش کرده‌اند، یکسان نیست. آن‌هایی که مستقیما از طریق اچ‌تی‌سی گوشی‌های خود را سفارش داده‌اند، می‌گویند که سفارش‌هایشان بارگیری شده است، ولی اخیرا به کسانی که از طریق آمازون پیش‌خرید کرده بودند، گفته شده که بارگیری این سفارش‌ها تا ماه آگوست صورت نخواهد پذیرفت.

HTC-1-450x194 اچ‌تی‌سی درباره مسایل پیش‌آمده در بارگیری گوشی‌های +U12  بیانیه رسمی صادر کرد

حالا اچ‌تی‌سی درباره این موضوع بیانیه رسمی صادر کرده و گفته است که مسایل پیش‌آمده به خاطر یک خطای سیستمی بوده و جای هیچ نگرانی نیست. در بیانیه رسمی اعلام شده است که:

ما مطلع شدیم که تعداد محدودی از سفارش‌ گوشی‌های +U12 تحت‌تاثیر یک خطای سیستمی قرار گرفته و این‌گونه برداشت شده که سفارش‌ها کنسل شده است. این گونه نیست و ما در حال تماس با این خریداران هستیم تا به آن‌ها اطمینان دهیم که سفارش‌های آن‌ها به‌زودی به دست‌شان خواهد رسید و از آن لذت خواهند برد.

بنابراین اگر شما احساس می‌کنید که در این ماجرا متضرر شده‌اید، اچ‌تی‌سی می‌خواهد این اطمینان را به شما بدهد که هیچ دلیلی برای نگرانی نیست و گوشی‌های شما به زودی جلوی درب منزل‌تان تحویل داده خواهد شد.

نوشته اچ‌تی‌سی درباره مسایل پیش‌آمده در بارگیری گوشی‌های +U12 بیانیه رسمی صادر کرد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.