اچ‌تی‌سی وان (M9(s رسما معرفی شد

 

کمپانی اچ‌تی‌سی امروز یک اسمارت فون جدید از سری وان M9 را با نام وان (M9(s عرضه کرد. این محصول در زمینه مشخصات تغییرات زیادی نسبت به نسخه اصلی داشته است. در کنار سخت افزار قدرتمند‌تر، نمایشگر این محصول توسط یک شیشه یاقوت کبوده پوشانده شده است. انتظار می‌رود که دستگاه مذکور در ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان) در تایوان عرضه شود.

HTC One M9(s) (1)

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این محصول یک صفحه نمایش ۵ اینچی و فول اچ‌دی دارد که پردازش‌های آن نیز توسط پردازنده مدیاتک X10 که ۶۴ بیتی است صورت می‌گیرد و هر هشت هسته آن نیز فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز را ارایه می‌دهند. پردازش‌های گرافیکی این دستگاه نیز توسط PowerVR G6200 انجام خواهد شد. ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز از سایر مشخصات این دستگاه هستند. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با f/2.0 در بخش پشتی و یک دوربین ۴ مگاپیکسلی با فناوری اولتراپیکسل و با f/2.0 نیز در بخش جلویی این دستگاه قرار گرفته است. البته دوربین پشتی نیز از فلاش دوگانه LED بهره می‌برد. انرژی مورد نیاز این دستگاه توسط یک باتری ۲۸۴۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. از سایر قابلیت‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از NFC و کارت حافظه microSD اشاره کرد.

HTC One M9(s) (3)

البته در لیست مشخصات این محصول قابلیتی به نام Sensor Hub نیز وجود دارد که فعلا دقیقا معلوم نیست که آیا این قابلیت همانی است که در نکسوس 6P و 5X وجود دارد یا خیر؛ اما هرچه که باشد گویا باز هم قابلیت سنسور اثر انگشت در این محصول فراموش شده است. بدنه این دستگاه نیز از آلومینیم دو لایه ساخته شده و گفته می‌شود که قیمت آن در خرده فروشی‌های تایوان ۳۹۳ دلار خواهد بود. فعلا اطلاعاتی در خصوص عرضه جهانی اچ‌تی‌سی وان (M9(s منتشر نشده است.

HTC One M9(s) (2)

نوشته اچ‌تی‌سی وان (M9(s رسما معرفی شد اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.