اچ‌تی‌سی ۱۰ صدای خارق‌العاده‌ای خواهد داشت

 

HTC-10-teaser-images-plus-leaked-unconfirmed-photosهفته آینده، 12 آوریل، اچ‌تی‌سی از پرچمدار خود، اچ‌تی‌سی 10، رونمایی خواهد کرد. ماه گذشته، اچ‌تی‌سی گفته بود که این پرچمدار نوع جدیدی از سیستم صوتی را ارایه می‌دهد. حال دوباره اچ‌تی‌سی از قابلیت‌های صوتی پرچمدار خود دفاع کرده است. اچ‌تی‌سی می‌گوید که نسبت به صدا وسواس پیدا کرده و خواهان آن است که مشتریانش صدای بی‌نقص های‌فای را تجربه کنند. اچ‌تی‌سی وعده داده است که کسانی که این پرچمدار را خریداری کنند، بهترین BoomSound را تجربه خواهند کرد.

BoomSound یکی از ویژگی‌های تعیین‌کننده پرچمداران قبلی اچ‌تی‌سی بوده است و باید منتظر بود و دید که این بهبود چگونه خواهد بود، بخصوص اگر این واقعیت را در نظر بگیریم که این پرچمدار بلندگوهای جلویی کوچکتری نسبت به مدل‌های قبل خواهد داشت.

اچ‌تی‌سی 10، نمایشگر 5.1 اینچی Super LCD خواهد داشت و پردازنده آن به احتمال زیاد کوالکام اسنپ‌دراگون 820 خواهد بود. بر طبق گفته‌های اچ‌تی‌سی، تجربه اندروید این پرچمدار «سریع‌ترین و نرم‌ترین» خواهد بود و دوربین‌های آن در بالای کلاس جهانی  هستند.

بر طبق عکس‌های لو رفته، اچ‌تی‌سی 10 در چندین رنگ شامل سیاه، نقره‌ای، طلایی و سفید راهی بازار می‌شود. فروش این پرچمدار از 15 آوریل در تایوان آغاز خواهد شد و بعد از آن در بازارهای دیگر به فروش خواهد رسید. در کنار این پرچمدار، از مدل Desire جدیدی نیز رونمایی می‌شود که از آن اطلاعات زیادی در دسترس نیست.

نوشته اچ‌تی‌سی 10 صدای خارق‌العاده‌ای خواهد داشت اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.