اچ‌تی‌سی U Play با نمایشگر ۵٫۲ اینچی همراه با فبلت این شرکت معرفی خواهد شد

اچ‌تی‌سی U Play

اچ‌تی‌سی بعد از اتمام نمایشگاه CES در تاریخ 12 ژانویه (23 دی) کنفرانسی برگزار خواهد کرد. درحالی‌که این شرکت تایوانی هیچ اطلاعی از این کنفرانس در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است ولی براساس شایعات می‌دانیم که اچ‌تی‌سی در هفته آینده از 2 یا 3 گوشی هوشمند رونمایی خواهد کرد. آخرین شایعات نام این 3 دستگاه را اچ‌تی‌سی آلپاین، اچ‌تی‌سی Ocean Note (اچ‌تی‌سی U Play) و اچ‌تی‌سی X10 معرفی کرده‌اند.

ما حدس می‌زنیم که پرچمدار این شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی Ocean Note باشد که با نام اچ‌تی‌سی U Ultra عرضه شود، دو دستگاه دیگر میان‌رده‌هایی خواهند بود که در نیمه اول سال عرضه خواهند شد. براساس گزارشی از یک منبع ناشناس اچ‌تی‌سی U Ultra به نمایشگری 6.0 اینچی مجهز می‌شود ولی در آن خبری از جک 3.5 میلی‌متری صدا نخواهد بود، علاوه‌بر این پرچمدار اطلاعات مربوط به یکی دیگر از این 3 گوشی هوشمند منتشر شده است.

ظاهرا اچ‌تی‌سی آلپاین دارای نمایشگر 5.2 اینچی باشد و با نام اچ‌تی‌سی U Play عرضه خواهد شد. از آنجایی‌که این محصول برادر کوچک‌تر اچ‌تی‌سی U Ultra بوده، حدس می‌زنیم که این مدل نیز فاقد جک 3.5 میلی‌متری صدا باشد. سومین محصولی که شاهد عرضه آن در سه‌ماهه اول خواهیم بود اچ‌تی‌سی One X10 نام دارد که از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی و پردازنده 8 هسته‌ای مدیاتک بهره می‌برد.

نوشته اچ‌تی‌سی U Play با نمایشگر 5.2 اینچی همراه با فبلت این شرکت معرفی خواهد شد اولین بار در پدیدار شد.