اگر می‌خواهید فورتنایت و PUBG بازی کنید iOS 13 را نصب نکنید!

iOS 13

به نظر می‌رسد همه چیز آنطور که باید برای iOS 13 پیش نمی‌رود. دو عنوان از مشهورترین بازی‌های جهان با دریافت و نصب جدیدترین نسخه از سیستم عامل اپل دچار مشکل می‌شوند. همین مساله باعث شده است تا توسعه‌دهندگان فورتنایت و PUBG به کاربران خود هشدار دهند، در صورتی که می‌خواهند همچنان به بازی کردن ادامه دهند، از نصب iOS 13 پرهیز کنند!

بازی

به گزارش 9to5mac، بخش اعظم مشکلات بازی کردن عناوین گفته شده به جسچرهای حرکتی برمی‌گردد. به نظر می‌رسد تاچ سه انگشتی به صورت کلی تاچ بازی را می‌دزدد. ظاهرا هر بازی که نیازمند آن است تا بازی‌کننده سه انگشت بر روی صفحه نمایش داشته باشد، دچار همین مشکل می‌شود. توسعه‌دهندگان PUBG با اعلام این مشکل، به کاربران خود توصیه کرده‌اند تا اطلاع ثانوی از دریافت و نصب iOS 13 خودداری به عمل آورند. در پیام هشدار آنها به این موضوع نیز اشاره شده است که مشکل یاد شده به زودی حل خواهد شد:

“ما از مشکل به وجود آمده برای کاربرانی که iOS 13 را نصب کرده‌اند اطلاع داریم. لمس صفحه نمایش با سه انگشت موجب فراخوانی قابلیتی در این سیستم عامل می‌شود و همین موضوع فعالیت بازی را مختل می‌کند. ما این موضوع را با اپل مطرح کرده‌ایم و تا رسیدن به راه حل به همکاری با این شرکت ادامه خواهیم داد. در این فاصله توصیه می‌کنیم بازی‌کنندگانی که با سه انگشت و یا بیشتر PUBG را بازی می‌کنند، فعلا iOS 13 را نصب نکنند.”

با این تفاسیر باید گفت بهترین گزینه برای حل شدن مشکل غیر فعال کردن تاچ سه انگشتی است که در حال حاضر امکان‌پذیر نیست. احتمال آن وجود دارد که در نسخه 13.1 پچی برای حل این موضوع گنجانده شود. گفتنی است بر اساس صحبت‌های شرکت، این نسخه از iOS در 24 سپتامبر عرضه خواهد شد.

نوشته اگر می‌خواهید فورتنایت و PUBG بازی کنید iOS 13 را نصب نکنید! اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.