ایده جالب کمپانی Nanotips برای استفاده از حسگر اثر انگشت با دستکش!

ایده جالب کمپانی Nanotips برای استفاده از حسگر اثر انگشت با دستکش!

کمپانی Nanotips به دنبال راه حلی برای پشتیبانی حسگر‌های اثرانگشت از انگشتان دست، هنگام استفاده از دستکش بوده و به نتایجی هم رسیده است.

این کمپانی از تولید محصولی خبر می‌دهد که مانند یک برچسب با شکل حسگر اثر انگشت و از جنس پلی اورتان بوده و می‌تواند انتهای هر دستکشی قرار بگیرد. این برچسب اثر انگشت شما نیست. در واقع یک اثرانگشت خاص ترکیبی است که شما می‌توانید آن را در ابتدا به تلفن‌ همراه‌تان وارد و سپس از آن استفاده کنید.

شکل ظاهری این برچسب‌ها شباهتی به اثرانگشت حقیقی ندارد، اما درعمل دقیقا مانند اثر انگشت هستند و شبیه یک الگو می‌توانند در تلفن‌ همراه‌ یا وسایل دیگر ثبت و مورد استفاده قرار بگیرند.
با این وجود بهتر است بدانید که این ایده با یک مشکل امنیتی عظیم مواجه است. چرا که افراد دیگر با دسترسی به این برچسب‌ که بر روی دستکش شما قرار دارد، می‌توانند به راحتی تلفن‌ همراه شما را بازگشایی کنند. اثر انگشت را می‌توان یکی از امن‌ترین روش‌های رمزگذاری دانست؛ چرا که تنها به شما انحصار دارد و با این طرح تقریبا این موضوع باطل می‌گردد.

این طرح هنوز در ابتدای راه قرار دارد و می‌تواند در آینده با پیشرفت و موفقیت بیشتری مواجه شود. در حال حاضر شما می‌توانید برچسب اثر انگشت خود را با قیمت ۸ دلار خریداری کنید. البته باید حواستان به دزدیده شدن این برچسب‌ها باشد.

نوشته ایده جالب کمپانی Nanotips برای استفاده از حسگر اثر انگشت با دستکش! اولین بار در پدیدار شد.