ایرانسل امکان دریافت شارژ اضطراری از طریق پیامک را هم برای مشترکان خود فراهم کرد

به گزارش آی‌تی‌رسان و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، خدمت شارژ اضطراری، برای آن دسته از مشترکان اعتباری ایرانسل که اعتبار حسابشان به پایان رسیده و به هر دلیل نمی‌توانند شارژ تهیه کنند، ارائه شده است. تمامی مشترکان اعتباری ایرانسل که از عضویت آنها در شبکۀ ایرانسل سه ماه گذشته باشد و ماهانه حداقل ۱۰هزار تومان در این شبکه تراکنش انجام داده باشند، می‌توانند از این خدمت استفاده و شارژ اضطراری دریافت کنند.

پیش از این، دریافت شارژ اضطراری ایرانسل، از طریق اپلیکیشن ایرانسل من و یا شماره‌گیری کد دستوری #۸۱۵* ممکن بود و از این پس، امکان دریافت آن از طریق درخواست پیامکی هم فراهم شده است.

مشترکان اعتباری ایرانسل می‌توانند مبلغ شارژ اضطراری مورد نیاز خود را تا سقف ۱۰۰هزار ریال، به شمارۀ رایگان ۸۱۵ پیامک کرده و به همان مقدار، شارژ اضطراری دریافت کنند.

هزینۀ شارژ اضطراری، هنگام شارژ بعدی اعتبار حساب، به صورت خودکار پرداخت خواهد شد. علاوه بر مبلغ شارژ اضطراری، به‌ازای هر ۵۰۰ تومان، ۵۰ تومان کارمزد نیز با اولین شارژ از حساب مشترک کسر می‌شود.

نوشته ایرانسل امکان دریافت شارژ اضطراری از طریق پیامک را هم برای مشترکان خود فراهم کرد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.