ایرفون‌های جدید شیائومی با قابلیت حذف نویز در روز ۲۳ اردیبهشت ماه معرفی می‌شوند

کمپانی شیائومی پیش‌تر در ماه اکتبر از هدفون بی‌سیم می ایر 2 پرو رونمایی کرد؛ اما اکنون برند چینی در تدارک عرضه مدل جانشین ایرفون‌های TWS خود است.کمپانی با انتشار پستی از طریق حساب‌کاربری خود در شبکه اجتماعی Weibo از یک کیس جدید با لوگوی جدید شیائومی رونمایی کرد. همچنین این تصویر به زمان برگزاری رویداد عرضه ایرفون جدید یعنی روز پنج‌شنبه 13 مه (23 اردیبهشت ماه) اشاره دارد.

با این‌حال شخص خبرچین ظاهرا تصاویری از ایرفون‌های واقعی را منتشر کرده است. این ایرفون‌ها مجهز به بالشتک‌های گوشی لاستیکی هستند.

شیائومی اعلام کرده که محصول آینده کمپانی در واقع ایرفون‌های پرچم‌دار با قابلیت حذف نویز خواهد بود. با این‌حال هنوز روشن نیست که آیا این دستگاه دارای قابلیت حذف نویز فعال است یا خیر. این مشخصه تاکنون در هیچ‌کدام از تولیدات شیائومی مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است. البته بی‌تردید اتصال محکم‌تر بالشتک‌های لاستیکی در گوش به بهبود قابلیت حذف نویز پسیو کمک خواهد کرد.

طراحی کیس از لوگوی جدید شیائومی با زوایای گرد شده الهام گرفته شده است. تمامی زوایای موجود در طرح‌های قبلی تا حد امکان گرد شده و دیگر ظاهر تیزی ندارند. کارشناسان امیدوارند که این کیس کماکان از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی نموده و همانند هدفون‌های می ایر 2 پرو مجهز به یک باتری با ظرفیت 500 میلی‌آمپرساعت باشد.

ایرفون‌های TWS شیائومی

نوشته ایرفون‌های جدید شیائومی با قابلیت حذف نویز در روز 23 اردیبهشت ماه معرفی می‌شوند اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.