ایرفون‌های سامسونگ گلکسی بادز ۲ با قابلیت حذف نویز فعال به بازار عرضه خواهند شد

بر اساس پیش‌بینی‌های قبلی قرار بود ایرفون‌های آینده سامسونگ گلکسی بادز 2 بدون قابلیت حذف نویز فعال (ANC) روانه بازار شوند. حداقل شایعات اولیه نیز به این موضوع اشاره داشتند. اکنون یک شخص خبرچین با نام Ice Universe به شواهدی دست یافته که خلاف چنین ادعایی را ثابت می‌کنند.

همان‌طور که در تصویر زیر ملاحظه می‌کنید؛ گلکسی بادز 2 از قابلیت حذف نویز فعال پشتیبانی خواهد کرد. در حال حاضر تنها مدل‌های گلکسی بادز پرو و گلکسی بادز لایو دارای قابلیت ANC هستند؛ در حالی‌که ایرفون‌های گلکسی بادز و گلکسی بادز پلاس صرفا از مشخصه حذف نویز پسیو پشتیبانی می‌کنند.

انیمیشن منتشر شده در اوایل وقت امروز نشان می‌دهد که گلکسی بادز 2 با قابلیت حذف نویز فعال و بالشتک‌های گوشی سیلیکونی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. بعلاوه ایرفون‌های آینده سامسونگ مجهز به حالت صدای تطبیقی (Ambient Sound) خواهند بود؛ مشخصه‌ای که رسیدن صدای محیط پیرامون به گوش کاربر در مواقع لزوم را امکان‌پذیر می‌کند. این قابلیت هنگام گفتگو با سایر افراد مفید واقع می‌شود. مشخصه مذکور حتی در نخستین نسل از ایربادها نیز قابل دسترس بود.

تصویر اسکرین‌شات فوق نشان می‌دهد که سامسونگ گلکسی بادز 2 با قابلیت حذف نویز فعال به بازار عرضه خواهد شد

بر اساس اعلام شخص خبرچین، گلکسی بادز 2 از باس قدرتمندتری برخوردار خواهد بود. کارشناسان وبسایت Gsmarena طی بررسی‌های خود روی نخستین نسل گلکسی بادز اعلام کردند که این ایرفون‌ها دارای خروجی باس واقعا ضعیفی هستند. بررسی‌های انجام شده روی گلکسی بادز پلاس از بهبود این مشخصه حکایت داشتند. گلکسی بادز پرو مجهز به سیستم اسپیکر 2 طرفه با یک درایور 11 میلی‌متری است که نقش ووفر را ایفا می‌کند. بر اساس پیش‌بینی‌ها بعید است که گلکسی بادز 2 قادر به رقابت با گلکسی بادز پرو باشد؛ اما بهبود کیفیت باس تا حدودی برچسب قیمتی ایرفون‌های جدید را توجیه خواهد کرد.

بر اساس شایعات گلکسی بادز 2 با برچسب قیمتی 150 تا 170 دلاری در ایالات‌متحده و قیمت‌گذاری 180 تا 200 یورویی در اروپا عرضه خواهد شد. این قیمت‌گذاری مشخصا با احتساب تخفیفات اخیر مشابه با گلکسی بادز پرو به‌نظر می‌رسند. گلکسی بادز 2 به‌همراه اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار تاشو و اسمارت‌واچ‌های جدید سامسونگ همگی در رویداد روز 11 آگوست (20 مرداد ماه) به‌طور رسمی معرفی خواهند شد.

نوشته ایرفون‌های سامسونگ گلکسی بادز 2 با قابلیت حذف نویز فعال به بازار عرضه خواهند شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.