ایرفون‌های Nothing Ear Stick با کیس استوانه‌ای رسما معرفی شدند

برند Nothing اخیرا از دومین محصول صوتی خود یعنی ایرفون‌های بی‌سیم Ear Stick رسما رونمایی کرد. این ایرفون‌ها دارای طراحی نیمه داخل گوشی (یعنی بدون بالشتک‌‌های سیلیکونی) بوده و از درایورهای 12.6 میلی‌متری و شارژدهی حداکثر 29 ساعتی باتری با احتساب کیس شارژ روانه بازار می‌شود.

طراحی استوانه‌ای شکل کیس همراه از قاب رژ لب الهام گرفته شده و با وجود ظاهر شفاف خود موجب می‌شود تا ایربادها در مواقع عدم استفاده نیز از داخل کیس قابل رویت باشند. کاربران برای دسترسی به ایربادها کافیست کیس استوانه‌ای را با یک حرکت چرخشی باز کنند. ایربادهای جدید Nothing Ear Stick فاقد قابلیت حذف نویز فعال هستند. با این‌حال به لطف وجود 3 میکروفون روی هر ایرباد، کاربران به فناوری صدای شفاف دسترسی داشته و می‌توانند از تماس باکیفیت در معرض وزش باد یا هنگام حضور در مکان‌های شلوغ بهره‌مند شوند.

ایربادهای جدید Nothing مجهز به فرامین کنترلی لمسی برای پخش، مکث و تعویض آهنگ، فراخوانی دستیار صوتی و کنترل میزان بلندی صدا هستند. همچنین Nothing از قابلیتی موسوم به Bass Lock نیز بهره گرفته است. این مشخصه امکان تنظیم دینامیکی باس متناسب با شرایط محیط پیرامون را فراهم می‌کند.

ایربادهای جدید دارای گواهی حفاظتی IP54 بوده و در برابر نفوذ گردوغبار مقاوم هستند. همچنین کاربران با یک نوبت شارژ ایرفون‌ها قادر به پخش موسیقی برای مدت حداکثر 7 ساعت خواهند بود. این مدت زمان با احتساب کیس شارژ به حداکثر 29 ساعت افزایش خواهد یافت. این ایربادها با قابلیت Fast Pair در دستگاه‌های اندرویدی سازگاری دارند. Nothing ادعا می‌کند که این ایربادها به لطف برخورداری از طراحی ارگونومیک می‌توانند برای تمام مدت روز مورد استفاده قرار گیرند.

 

تصاویر ایرفون Nothing Ear Stick 

این ایربادها هنگام اتصال به گوشی Nothing Phone (1) از چندین قابلیت ویژه نظیر ژست‌های حرکتی قابل تنظیم، تنظیمات اکولایزر قابل تغییر و مشخصه Find My Earbuds پشتیبانی می‌کنند. تمامی این امکانات با مراجعه به بخش تنظیمات سریع در گوشی Nothing Phone (1) قابل دسترس هستند. کلیه دستگاه‌های اندرویدی و iOS دیگر به منظور دسترسی به ویژگی‌های مورد اشاره بایستی از اپلیکیشن Nothing X استفاده کنند.

ایربادهای Nothing Ear Stick با برچسب قیمتی 99 دلاری/ 119 یورویی/ 99 پوندی عرضه می‌شود. این رقم با قیمت‌گذاری پیشنهادی اولیه برای Nothing Ear (1) مطابقت دارد. اگرچه قیمت‌ خرده فروشی این محصول اخیرا 50 درصد افزایش یافت و به 150 دلار رسید.

ایربادهای Nothing Ear Stick از روز 4 نوامبر (13 آبان ماه) از طریق وبسایت nothing.tech و خرده فروشی‌های شریک در بیش از 40 کشور جهان قابل دسترس خواهد بود. با این‌حال خریداران اولیه تا روز 30 نوامبر (9 آذر ماه) می‌توانند از تخفیف 10 درصدی ارائه شده توسط Nothing بهره‌مند شوند.

نوشته ایرفون‌های Nothing Ear Stick با کیس استوانه‌ای رسما معرفی شدند اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.