ایستگاه شارژ موبایل نوین شارژ، دستگاهی جدید با ۷ مزیت مهم

حضور گوشی‌های موبایل امروزه زندگی همگی ما را درگیر کرده است و دیگر کسی را نمی‌توان یافت که از این تکنولوژی استفاده نکند. اما یکی از چالش‌هایی که همیشه حین استفاده از گوشی‌های همراه وجود دارد به اتمام رسیدن شارژ آن‌ها است. این دغدغه زمانی که بیرون از خانه هستید بسیار بیشتر بوده اما با روی کار آمدن ایستگاه شارژ موبایل این دغدغه تا حد زیادی از بین رفته است. حضور این ایستگاه‌ها در مکان‌های عمومی و … باعث می‌شود بتوانید در لحظه گوشی‌های خود را شارژ کنید.

7 مزیت مهم ایستگاه شارژ موبایل نوین شارژ

باکس شارژ موبایل در انواع گوناگونی تولید و در بازار عرضه شده است. هر یک از آن‌ها ویژگی‌ها و مزیت‌های مختص خود را دارند. اما در حالت کلی همه آن‌ها یک سری مزایای مشترک دارند که سبب محبوبیت این دستگاه‌ها شده است. از مزیت‌های ایستگاه شارژ موبایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- کسب‌وکار شما را رونق می‌دهد

وجود استند شارژر در وهله اول موجب آسایش مراجعین شما می‌شود. افراد در زمان مراجعه به دفتر کار و… شما هیچ نگرانی نخواهند داشت و به همین خاطر موجب می‌شود از بین رقبا شما را انتخاب کنند. اما با این دستگاه می‌توانید مخاطبان خود را هم فریب دهید. چرا که افراد زیادی به‌واسطه شارژ موبایل‌های خود به دفتر شما مراجعه خواهند کرد که به ازدیاد جمعیت و افزایش اعتبار شما کمک می‌کند.

2- تبلیغات مؤثر و ثمربخش

این یک انتخاب هوشمندانه خواهد بود. شما یکبار هزینه می‌کنید و برای مدت‌ها نتیجه آن را خواهید دید. چرا که در معرض عموم قرار می‌گیرد و در امکان شلوغ جلب‌توجه می‌کند. نگاه همه اطرافیان را به خود جلب کرده و فعالیت شما را تبلیغ می‌کند. ازآنجایی‌که با این تبلیغ توانسته‌اید یکی از مشکلات مردم همچون نبود شارژ باتری را رفع کنید، بیشتر از همیشه در ذهن آن‌ها ماندگار خواهید شد.

3- جذب بیشتر مشتری

جذب مشتری رابطه مستقیمی با فروش بالا دارد. شاید خیلی از اشخاص از خدماتی که ارائه می‌دهید، اطلاعی ندارند. اما تبلیغ درست با این استند‌ها سبب می‌شود تا دیده شوید و اشخاص زیادی از خدمات شما بهره‌مند خواهند شد که نتیجه‌ای جز جذب مشتری بالا و فروش زیاد برایتان نخواهد داشت.

4- آسودگی خاطر مشتریان

نبود شارژ باتری گوشی، می‌تواند برای مراجعین شما استرس‌زا باشد. امروزه بسیاری از اطلاعات اشخاص در همین جعبه‌های جادویی کوچک ذخیره می‌شود و تمام شدن باتری آن می‌تواند آن‌ها را لنگ بگذارد. ایستگاه شارژ موبایل این آسودگی خیال را به آن‌ها می‌دهد که در هر لحظه‌ای که نیاز باشد گوشی‌هایشان را شارژ کنند.

5- راحتی پرسنل و صرفه‌جویی در زمان آن‌ها

از دیگر مزیت‌های استند شارژر، آسایش پرسنل شما خواهد بود. چرا که مراجعین با سرعت بیشتری کار‌هایشان را پیش خواهند برد و دیگر شخصی به دلیل نداشتن شارژ، کارش نصفه نخواهد ماند. جدای از آن پرسنل شما هم می‌توانند از این دستگاه برای شارژ گوشی‌های خود استفاده کنند. حال اگر روزی شارژر و کابل خود را به همراه نداشته باشند هیچ نگرانی نخواهند داشت.

6- رضایت مشتریان

همه مزیت‌هایی که تا به اینجا گفتیم، سبب می‌شود تا مراجعین از شما رضایت بیشتری داشته باشند و به‌عنوان یک تجربه خوب در ذهنشان ماندگار شوید. این رضایت مشتری هدف هر کسب‌وکاری است با خرید استند شارژ به این هدف دست پیدا خواهید کرد.

7- قیمت مناسبی دارد

تبلیغ با این دستگاه هم قیمت بسیار مناسبی دارد و به همین خاطر به یک گزینه ایده‌آل تبدیل شده است. هزینه چندین سال تبلیغ را خرج کرده و برای همیشه از آن استفاده خواهید کرد. مخاطب شما در هر سن و هر قشری از جامعه که باشد با آن سروکار دارد و یک تبلیغ پربازده خواهد بود که ارزش هزینه‌کردن را دارد.

انواع ایستگاه شارژ موبایل

ایستگاه شارژ موبایل انواع گوناگونی دارد. انتخاب آن بستگی به شما و بودجه‌تان دارد. اما توصیه می‌کنیم تا قبل از شناخت همه آن، اقدام به انتخاب و خرید نکنید. انواع ایستگاه شارژ موبایل نوین شارژ عبارت‌اند از:

مدل دیواری

این نوع از باکس شارژ همان‌طور که از نام آن پیدا است روی دیوار نصب می‌شود. همانند یک طاقچه دیواری کوچک که امکان قراردادن گوشی و تبلت و… روی آن وجود دارد. این مدل برای امکانی که فضای زیادی ندارند توصیه می‌شود.

مدل ایستاده

این نوع از ایستگاه شارژ، روی پایه مقاوم و بلندی سوار شده است که می‌توانید آن را به‌آسانی جابه‌جا کنید و در هر گوشه از محیط که می‌خواهید آن را قرار دهید. یک استند مناسب هم برای قراردادن گوشی فضا دارد و هم چندین کاربر به‌صورت هم‌زمان می‌توانند از آن استفاده کنند.

مدل تبلیغاتی

شباهت آن به مدل قبلی یعنی همان ایستاده، بسیار زیاد است و امکان جابه‌جایی آن هم وجود دارد. این مدل یک لایت باکس تبلیغاتی بسیار جذاب و چشم‌نواز دارد  که می‌توانید از آن برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده کنید و افراد را جذب برند خود کنید و یا تبلیغات آن را واگذار کنید و ماهیانه از آن درآمدزایی کنید. این پایه محکم بوده و فضای زیادی هم اشغال نمی‌کند و برای تبلیغات و برندسازی گزینه‌ای مناسب است، چرا که همزمان با ارائه‌ی خدمات تبلیغ کرده‌اید. آن هم چنین خدمت کاربردی و مهمی که دغدغه همه افراد جامعه است.

کابرد‌های ایستگاه شارژ

ایستگاه شارژ موبایل در اماکن مختلفی قابل‌استفاده است. از فضا‌های شلوغ همچون فرودگاه و ترمینال گرفته تا دفاتر پیشخوان و شرکت‌های خصوصی و … که وجود آن علاوه بر آسایش و راحتی مشتریان شما سبب افزایش پرستیژ کاری‌تان هم می‌شود و می‌توانید یک فضای مدرنیته داشته باشید. اما به یک نکته مهم توجه کنید، این دستگاه زمانی کاربردی خواهد بود که همه مدل کابل را داشته باشد و کاربران با مدل‌های مختلفی از گوشی بتوانند از آن استفاده کنند.

خوشبختانه شرکت نوین شارژ با تجربه‌ی چند ساله در زمینه طراحی و تولید ایستگاه‌های شارژ، توانسته تمامی نیازهای کاربران را پاسخ دهد. باکس شارژ موبایل نوین شارژ تمامی گوشی‌های موجود در بازار را در سریعترین زمان ممکن شارژ می‌کند، چرا که از آخرین فناوری شارژ سریع (Qualcomm 3.0) برخوردار است.

زیباتر کردن محیط کار ، هدیه نوین شارژ به شما

یک استند شارژ علاوه بر همه‌ی مواردی که ذکر شد باید بتواند در حکم یک تابلوی هنری زیبا ایفای نقش کند. خوشبختانه برند نوین شارژ با طراحی زیباترین انواع ایستگاه‌ شارژ موبایل توانسته سهم بالایی از مصرف ایستگاه شارژ موبایل کشور را تامین کند تا بتواند علاوه بر خدمت رسانی به مشتریان و پرسنل، به زیباتر شدن محیط هم کمک کند.

همکاری با معتبرترین مراکز

برندها و مراکز معتبری چون اسنپ، مرکز خرید ارگ تجریش، فرودگاه بین‌المللی قشم، راه آهن استان اصفهان و…. از محصولات تولیدی این شرکت استفاده کرده‌‌اند. این مجموعه‌ها نیاز مردم به در دسترس بودن و استفاده از تلفن‌همراه را درک کرده و در قالب یک مسئولیت اجتماعی به مردم خدمت رسانی کرده و از تبلیغات بر روی آن بهره‌مند شده و برند خود را توسعه داده‌اند.

جمع‌بندی

یک استند شارژر با آنکه فضای زیادی را نمی‌گیرد و هزینه بالایی هم ندارد، می‌تواند به‌عنوان یکی از خدمات رایگان شما برای رفاه مشتریان محسوب شود که در نهایت رضایت آن‌ها را به دنبال دارد. همچنین می‌توانید از این وسیله به‌عنوان هدیه تبلیغاتی مجموعه خودتان در مراکز مختلف استفاده کنید. قیمت انواع ایستگاه شارژ موبایل بسیار مناسب بوده و می‌توانید با ارزان‌ترین قیمت از شرکت نوین شارژ تهیه نمایید. برای تهیه استند شارژ و سرمایه‌گذاری روی کسب و کارتان با کارشناسان نوین شارژ تماس بگیرید و یا از طریق وب سایت نوین شارژ بصورت اینترنتی خرید نمایید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته ایستگاه شارژ موبایل نوین شارژ، دستگاهی جدید با 7 مزیت مهم اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.