ایسوس ذن‌فون ۴ در GFXBench به همراه تمام مشخصاتش ظاهر شد

ایسوس اخیرا به طور تصادفی اطلاعاتی از چهار هندستش شامل ذن‌فون 4، ذن‌فون 4 سلفی، ذن‌فون 4 پرو و ذن‌فون 4 مکس را منتشر کرده است. امروز ایسوس ذن‌فون 4 به همراه مشخصاتش در وب‌سایت بنچمارک GFXBench ظاهر شده است.

برخی از این مشخصات به این شرح هستند: صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 630 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز، رابط گرافیکی آدرنو 508، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی (قرار بود این هندست مجهز به دوربین دوگانه شود اما آن‌چه در GFXBench به نمایش درآمده خلاف این مساله را نشان می‌دهد) دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی و اندروید نوقا 7.1.1.

ذن‌فون 4

با این‌که اشاره‌ای به باتری نشده، انتظار داریم که یک باتری 3300 میلی آمپری برای این دستگاه انتخاب شود. به‌علاوه گفته می‌شود که شکاف کارت حافظه تعبیه شده روی این اسمارت‌فون تا یک ترابایت را پشتیبانی می‌کند که این یعنی کاربر می‌تواند یک فضای بسیار زیاد را بدون نگرانی در اختیار داشته باشد.

ایسوس از دستگاه موردنظر این پنجشنبه پرده‌برداری می‌کند. قیمت این دستگاه برای نسخه 4 گیگابایتی 499 یورو اعلام شده که برابر با 590 دلار آمریکا است.

نوشته ایسوس ذن‌فون 4 در GFXBench به همراه تمام مشخصاتش ظاهر شد اولین بار در پدیدار شد.