ایسوس ZenBook 3 معرفی شد: فراتر از مک‌بوک!

ایسوس امروز در طی برگزاری نمایشگاه کامپوتکس ۲۰۱۶ از ZenBook 3 رونمایی کرد. این محصول که مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ مایکروسافت است بنابر اعلام ایسوس قدرتی بیش‌تر از مک‌بوک اپل دارد و هم‌چنین از نظر ضخامت در زمره نازک‌ترین‌ها قرار می‌گیرد. این دستگاه تنها ۱۱.۹۹ میلی‌متر ضخامت (بنابر اعلام شرکت) و قدرتی معادل دو برابر آخرین نسل از مک‌بوک اپل دارد. مک‌بوک ضخامتی ۱۳.۱ میلی‌متری داشته و مک‌بوک ایر ۱۷ میلی‌متر ضخامت دارد، بنابراین زن‌بوک ۳ با ضخامت ۱۱.۹۹ میلی‌متری خود ۹ درصد نازک‌تر از مک‌بوک و ۳۰ درصد ظریف‌تر از مک‌بوک ایر است.

از جمله مشخصات ZenBook 3 می‌توان به نمایشگر ۱۲.۶ اینچی، پردازنده اینتل Core i7، یک ترابایت SSD و ۱۶ گیگابایت رم اشاره کرد. علاوه بر این ایسوس این لپ‌تاپ را در نسخه‌ پایه با رم ۴ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌داخلی و هم‌چنین پردازنده Core i5 عرضه خواهد کرد، هم‌چنین زن‌بوک ۳ یک نسخه با حافظه‌داخلی ۵۱۲ گیگابایتی نیز خواهد داشت. از جمله دیگر ویژگی‌های ZenBook 3 می‌توان به قابلیت‌های امنیتی ویندوز ۱۰ هم‌چون Windows Hello و اسکنر اثر انگشت اشاره کرد که در مک‌بوک نیز دیده می‌شود.

زن‌بوک ۳ در حرفه‌ای‌ترین نسخه خود با رم ۱۶ گیگابایتی و هارد یک ترابایتی قیمتی معادل ۱۹۹۹ دلار خواهد داشت. دیگر نسخه با پردازنده Core i5‌ و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۱۴۹۹ دلار و در نهایت نسخه با هارد ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۹۹۹ دلار عرضه خواهد شد. این لپ‌تاپ در رنگ‌های آبی، رزگلد و خاکستری به فروش خواهد رسید.asus-zenbook-3-4.0

نوشته ایسوس ZenBook 3 معرفی شد: فراتر از مک‌بوک! اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.