باریک ترین صفحه کلید بی سیم در راه بازار

باریک‌ترین صفحه کلید بی‌سیم در جهان Vinpok با ضخامت 16 میلیمتری، به‌طور همزمان به سه دستگاه متصل شده و تجربه تایپ کردن را با روشنایی 19 رنگ مختلف، لذت بخش‌تر از همیشه می‌کند.
 
صفحه کلید مکانیکی بی‌سیم Vinpok با نور پس زمینه RGB و آبی کمرنگ طراحی شده است. این سیستم را می‌توان از طریق سیم نیز راه‌اندازی کرد؛ اما طراحی اصلی این فناوری به شکل بی‌سیم است.
این سیستم با تمام دستگاه‌ها با سیستم عامل‌های Android، iOS، Windows و Mac سازگار است. این عملکرد منحصر به فرد، دستگاه شما را قادر می‌سازد سیستم عامل‌های مختلف روی دستگاه‌های متفاوت را تنها با یک فشار و تغییر یک دکمه جابه‌جا کرده و مدیریت کنید.
این سیستم برای بهره‌وری بیشتر و احساس راحتی در هنگام تماس لمسی با انگشتان کاربر، در ضخامتی بسیار کم (16 میلی متر) و وزنی در حدود 520 گرم طراحی شده است. این سیستم با داشتن نور پس زمینه در چهار سطح قابل تنظیم بوده و 10 رنگ مختلف و ایده آل را از خود منتشر می‌کند.
کاربران می‌توانند با این ویژگی منحصر به فرد صفحه کلید خود را کاملاً شخصی کرده و بنا به سلیقه خود نور و سطح قرارگیری آن را تغییر دهند.
از این فناوری می‌توان در بازی‌های رایانه‌ای استفاده کرده و با قابلیت بی‌سیم آن تجربه‌ای متفاوت از بازی‌های رایانه‌ای را کسب کرد. گفتنی است این صفحه کلید بی‌سیم Vinpok در حال حاضر در سایت ایندی گوگو با قیمتی برابر 89 دلار پیش فروش می‌شود. پیش‌بینی شده است این سیستم هوشمند در ژوئن سال 2019 میلادی به بازارهای جهانی عرضه شود.